Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
17.06.2025 16:22
to 26.06.2025 09:30
to 26.06.2025 09:30
2 hours left
2
Bidding period
with
26.06.2025 09:30
to 03.07.2025 09:30
to 03.07.2025 09:30
3
Auction
04.07.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
372 833 MDL
Period of clarifications:
17 Jun 2025, 16:22 - 26 Jun 2025, 9:30
Submission of proposals:
26 Jun 2025, 9:30 - 3 Jul 2025, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Procurarea utilajului pentru dotarea blocurilor alimentare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, strada A.Mateevici 18
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jun 2025, 16:16
Date modified
17 Jun 2025, 16:50
Achizitii.md ID
21434494
MTender ID
CPV
39110000-6 - Scaune, produse conexe şi piese ale acestora
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202506171621_anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0.signed.pdf
Bidding Documents
-
17.06.25 16:22
202506171621_anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0.docx
Bidding Documents
-
17.06.25 16:22
Date:
17 Jun 2025, 16:50
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Explicatine va rog necesitatea acestor documente
7 Autorizaţia sanitară veterinară de funcţionare a agentului economic participant
8 Autorizația sanitar-veterinară pe unitate de transport sau Pașaport sanitar al transportului
Sau s-a produs o greseala mecanica
Daca da atunci efectuati modificarile in anuntul de participare
Multumim
Answer (18 Jun 2025, 11:56):
Ne scuzati noi procuram echipament p/u blocul alimentar posibil sa comis o gresala multumim de intelegere
Date:
20 Jun 2025, 10:40
Question's name:
garanția ofertei
Question:
va rugam frumos rechizite bancare pentru a transfera garanția
Answer (24 Jun 2025, 09:29):
Transferul pentru garantia ofertei o faceti conform anexei 9 va multumim pentru intalegere
Date:
20 Jun 2025, 10:41
Question's name:
cerințe tehnice
Question:
sunt prea exacte, le putem trata ca fiind cu aproximație, corect?
Answer (24 Jun 2025, 08:51):
da
Date:
22 Jun 2025, 16:28
Question's name:
garanția ofertei
Question:
va rugam sa atasati rechizitele
Answer (24 Jun 2025, 09:30):
Transferul pentru garantia ofertei o faceti conform anexei.9 multumim pentru intalegere
Date:
24 Jun 2025, 09:38
Question's name:
garanția ofertei
Question:
anexa 9 la care va referiți nu se regăsește in documentația de concurs, va rugam in răspuns la clarificare pur si simplu sa inserați rechizitele bancare pentru a transfera garanția (luați de la contabilitatea voastră) sau pur si simplu scoateți aceasta cerința obligatorie din anunț si gata, mulțumim anticipat
Answer (25 Jun 2025, 14:00):
Am solicitat contul de la trezorerie dar inca nu este va rog sa faceti o consultatie cu banca ude va deserviti, ca multi agenti economici practica asta operatie anume prun
Date:
25 Jun 2025, 14:22
Question's name:
garanția ofertei
Question:
mare rugăminte, scoateți aceasta cerința, ca mergem la banca, ni se ia comision care va fi cam ca suma garanției, pentru ce sa irosim banii daca nici nu știm daca vom câștiga, puteți cere garanția de buna execuție la semnarea contractului in care este mai mult sens pentru voi
Answer (25 Jun 2025, 15:14):
Imi ceu ertara am avut publicare la reparatie curenta tot a fost ceruta garantia ofertei da nu sa transferat banii ei miea spus ca au facut operatia prin ba ca adica au ingetat suma respectiva cum au facu nu cunos poate banca cunoaste va multumesc mult si va rog poate puteti rezolva intrebarea
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK