Select the type of procedure
Commercial procurement
21434049
1
Enquiry period
with
17.06.2025 11:42
to 05.07.2025 15:18
to 05.07.2025 15:18
2
Bidding period
with
05.07.2025 15:18
to 10.07.2025 15:18
to 10.07.2025 15:18
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
895 000 MDL
Period of clarifications:
17 Jun 2025, 11:42 - 5 Jul 2025, 15:18
Submission of proposals:
5 Jul 2025, 15:18 - 10 Jul 2025, 15:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jun 2025, 11:42
Date modified
3 Jul 2025, 15:18
Achizitii.md ID
21434049
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentația standard.docx
Documents history
-
documentația standard.docx
ID: f8fcd114-0df8-4591-a5cc-3668bd568807
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: f8fcd114-0df8-4591-a5cc-3668bd568807
Bidding Documents
Bidding Documents
-
3.07.25 15:17
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Documents history
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 9a7b60c3-e722-4111-9792-fd2c280bf974
tenderNotice
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 9a7b60c3-e722-4111-9792-fd2c280bf974
tenderNotice
tenderNotice
-
3.07.25 15:18
Date:
23 Jun 2025, 15:12
Question's name:
Integrări cu sisteme terțe
Question:
În Caietul de sarcini (concept) se specifică necesitatea integrării sistemului „DAJ soft” cu mai multe sisteme ale Primăriei la pct. 5.4. (e-management, management al sarcinilor, achiziții și concursuri etc.), dar având că Caietul de sarcini (concept) a fost elaborat în 2021 (pe foaia de titlu este indicat acest an), rugăm să comunicați lista actualizată a sistemelor cu care urmează să fie integrată sistemul
Answer (2 Jul 2025, 10:10):
În ceea ce privește platformele cu care trebuie să se integreze:
• MPass - pentru autentificarea utilizatorilor
• MSign - pentru posibilitatea semnării electronice a documentelor
• e-mail pentru posibilitatea de a primi/trimițe e-mailuri și notificări către utilizatori (serviciu de e-mail de la STISC)
• e-docs sistemul informațional de management al documentelor (STISC)
Date:
26 Jun 2025, 17:28
Question's name:
12. Termenii și condițiile de prestare solicitați
Question:
În punctul 12. din anunțul de participare este specificat ca sistemul să fie livrat în decurs de maxim 4 luni de la semnarea contractului, dar sunt temeni foarte ambițioși, deoarece conceptul face o descriere generalizată, proiectarea soluției propriu zis va dura mult timp, iar având în vedere complexitatea, procesele care trebuie să le asigure și integrările cu sisteme/servicii terțe, deja va duce la depășirea termenului. Termenul de prestare a serviciilor poate fi majorat?
Answer (3 Jul 2025, 15:09):
Termenul de prestare a serviciilor va fi modificat în documentația de atribuire. Punctul nr. 12 din Anunțul de participare va fi reformulat astfel: “Termenii și condițiile de prestare solicitați: până la data de 20 decembrie 2025.”.
Date:
27 Jun 2025, 09:56
Question's name:
Recomandari de la insitutii de stat
Question:
Care e necesitatea scrisorilor de recomandare de la institutii de stat, daca se prezinta anexa 12 cu principalele livrari in ultimii 3 ani? Aceasta mai mult complica procedura pentru operatori economici, aducind o birocratie inutila și nu incurajeaza participarea cit mai multor operatori.
Answer (3 Jul 2025, 15:09):
Anexa nr. 12 este solicitată pentru a demonstra principalele prestări efectuate în ultimii 3 ani, relevând activitățile similare desfășurate de ofertant. Scrisorile de recomandări sunt solicitate pentru a confirma buna execuție a contractelor anterioare.
Date:
4 Jul 2025, 14:00
Question's name:
Constatare
Question:
Aceasta achizitie e facuta de dragul procedurii, cu siguranta softul e in dezvoltare de cei care doar trebuie sa incaseze acesti bani!
Answer (4 Jul 2025, 15:49):
Prezenta licitație se desfășoară în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, respectând principiile legalităţii, imparţialităţii, independenţei, tratamentului egal, nediscriminării în privinţa tuturor operatorilor economici.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK