Select the type of procedure
Commercial procurement
21433609
1
Enquiry period
with
16.06.2025 15:55
to 27.06.2025 10:00
to 27.06.2025 10:00
1 day left
2
Bidding period
with
27.06.2025 10:00
to 08.07.2025 10:00
to 08.07.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
464 150 MDL
Period of clarifications:
16 Jun 2025, 15:55 - 27 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals:
27 Jun 2025, 10:00 - 8 Jul 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare:
Lotul 1:
Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc;
Lotul 2:
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5946, MOLDOVA, Făleşti, s.Risipeni, strada Unirii nr.77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jun 2025, 15:55
Date modified
17 Jun 2025, 10:13
Achizitii.md ID
21433609
MTender ID
CPV
34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Budget: 349270.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
ID: 13cbae19-ea6e-44af-a084-6bd5b2dd4eb8
tenderNotice
-
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdf
ID: 13cbae19-ea6e-44af-a084-6bd5b2dd4eb8
tenderNotice
tenderNotice
-
17.06.25 10:13
Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Date:
16 Jun 2025, 16:46
Question's name:
Containere 1100 litri HDPE
Question:
Sa înțelegem ca aici trebuie sa câștige containerele SULO, ca cel mai bun raport de pret si calitate, asa cum ati mai făcut câțiva ani in urma. Inca o licitație "transparenta si cinstita" cu manipulări prin standarde interne DIN (Germania) si "kinshofer". Serios voi ca organizatori cunoașteți ce însemna aceasta si cum trebuie sa arate la un tomberon?
Answer (17 Jun 2025, 10:12):
Criteriul de atribuire a contractului este stabilit conform cerințelor din ghidul de achiziții destinat APL, aprobat de către finanțator, cu referire la tipul/modelul de containere, oferta trebuie sa corespunda cerințelor din specificatiile tehnice
Date:
18 Jun 2025, 10:32
Question's name:
Criteriul de atribuire, aprobat de către finanțator
Question:
Finanțatorul poate sa aibă solicitări specifice, dar daca achiziția se publica pe platforma electronica care este organ de stat si se spune legii achizițiilor publice, automat trebuie sa va conformați cerințelor legii. In cazul dat am in vedere descrierea bunurilor. Sau faceți schimbările necesare, sau schimbați platforma de publicare a anunțului. Aveti 3 zile la dispoziție. Daca dupa 3 zile nu va conformați, ne întâlnim la ANSC cu plângere pe documentația achiziției (descrierea bunurilor cu cerințe obligatorii)
Answer (19 Jun 2025, 09:59):
Cu referire la clarificare depusa va informam urmatoarele:
Procedura de achiziție cade sub incidenta art. 5 din Legea 131/2015. Excepții
(1) Prevederile prezentei legi nu se aplică:
m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale şi atribuite:
– conform procedurii specifice a unei organizații internaționale.
Conform anuntului de participare este descrisa clar informația privind modul de desfasurare a procedura de achizitie, suplimentar va informam NOTA: Procedura se desfasoara in cadrul proiectului de implicare civica in guvernarea locala „MA IMPLIC”,faza II, implementat de catre Fundatia Centrul Moldo-Elvetian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agentiei Elvetiene pentru Dezvoltare si Cooperare (SDC), care reprezinta Consiliul Federal al Confederatiei Elvetiene;
Conform pct. 26 din ”Anuntul de Participare” NU SE SUPUNE PROCEDURII DE CONTESTARE, Procedura de achiziție finanțată din sursele financiare ale proiectul MA IMPLIC, Pe parcursul termenului de așteptare, operatorii economici pot remite notificări scrise asupra deciziei de atribuire al APL către SKAT la următoarea adresă: str. Alexei Mateevici 34, MD - 2012, Chișinău, Republica Moldova; +373 22 212 053, info@int.skat.ch.
Totodata va informam despre faptul ca Autoritatea Contractantă până la inițierea și desfasurarea procedurii de achiziție a participat la instruirile organizate in cadrul programului de finantare, in urma caruia a fost informata despre modul de pregatire a documentatiei de atribuire și desfaurarea însasi a procedurii conform ghidului aprobat de finanțator.
Pînă la publicarea procedurii toate documentele inclusiv specificatiile tehnice au fost coordonate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK