1
Enquiry period
with 12.06.2025 16:47
to 18.06.2025 11:00
2
Bidding period
with 18.06.2025 11:00
to 25.06.2025 09:30
5 days left
3
Auction
26.06.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 685 197,02 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2025, 16:47 - 18 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals: 18 Jun 2025, 11:00 - 25 Jun 2025, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Reabilitarea scaunelor din sala de festivități a casei de Cultură „Ion Ungureanu”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Biruinta nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Nicolae Draganel
Contact phone
024421886
Purchase data
Date created
12 Jun 2025, 16:47
Date modified
16 Jun 2025, 21:57
Achizitii.md ID
21431927
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.06.25 16:47
caiet de sarcini scaune 2.pdf caiet de sarcini scaune 2.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini scaune 2
12.06.25 16:47
caiet de sarcini scaune 2.doc
Bidding Documents
Caiet de sarcini scaune 2
12.06.25 16:47
formular desfășurat.pdf formular desfășurat.pdf
Bidding Documents
Formular desfășurat
12.06.25 16:47
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
12.06.25 16:47
anunț casa de cultură.signed.pdf anunț casa de cultură.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț Casa de Cultură
12.06.25 16:47
documentația standard bunuri și servicii.docx
Bidding Documents
Documentația standard Bunuri și Servicii
12.06.25 16:47
Date:
16 Jun 2025, 21:57
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Puteți sa încărcați forma desfășurată a caietului de sarcini pentru a putea întocmi corect oferta!?
Answer (17 Jun 2025, 10:04):
În atenția operatorilor economici: La întocmirea ofertei, vă rugăm să vă conduceți de unitățile de măsura calculate pentru executarea lucrărilor de tapițare aferente unui singur scaun/fotoliu, după cum urmează: 1) Stofa bordo - 1,6m/buc; 2) Stofa - 1,99m2/buc; 3) Lemn de gatar 0,001m3/buc; 4) Flizelin densitate 800mm/1,6 - 0,2m2/buc; 5) Spumă poliuretană - 0,7kg/buc; 6) Sintepon grosimea 10 - 0,3m2/buc; 7) Clei Alimp 0,5kg/buc; 8) Lipici 0,14m/buc; 9) bint - 0,01m2/buc; 10) Lac mat - 0,14kg/buc; 11) Dizolvant - 0,01kg/buc; 12) Soluții pentru vopsire (grund, vopse, etc, pentru vopsirea unui scaun) 1,0set/buc; 13) Scoabe pentru mobilă - 0,17kg/buc; 14) Peliculă pentru ambalare - 0,17kg/buc; 15) Clei PVC - 1,3kg/buc; 17) Placaj 8mm - 0,02m2/buc; 18) Specialist în tapitarie - 1,2 h-om/buc; 19) Autobasculanta pentru servicii de transport 0,00353h/ut/buc;
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.