Select the type of procedure
Commercial procurement
21429550
1
Enquiry period
with
09.06.2025 10:24
to 19.06.2025 10:00
to 19.06.2025 10:00
2
Bidding period
with
19.06.2025 10:00
to 01.07.2025 10:00
to 01.07.2025 10:00
9 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
853 000 MDL
Period of clarifications:
9 Jun 2025, 10:24 - 19 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals:
19 Jun 2025, 10:00 - 1 Jul 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reconstrucție a acoperișului clădirii din administrarea
ÎMSL Centru
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Jun 2025, 10:24
Date modified
12 Jun 2025, 11:38
Achizitii.md ID
21429550
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reconstrucție a acoperișului clădirii din administrarea ÎMSL Centru
Budget: 853000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
9 Jun 2025, 11:47
Question's name:
-
Question:
Care este sursa de finantare a lucrarilor date ?
Answer (9 Jun 2025, 15:47):
Bugetul municipal
Date:
12 Jun 2025, 09:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
rugam sa incarcati devizul de sarcini desfasurat
Answer (12 Jun 2025, 11:39):
Formularul de deviz nr.5 a fost incarcat
Date:
12 Jun 2025, 09:36
Question's name:
CS
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (12 Jun 2025, 11:39):
Formularul de deviz nr.5 a fost incarcat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK