Select the type of procedure
Commercial procurement
21429180
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
29 500 MDL
Period of clarifications:
6 Jun 2025, 11:56 - 9 Jun 2025, 16:00
Submission of proposals:
9 Jun 2025, 16:00 - 13 Jun 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de deservire tehnică și întreținere a aparatelor de aer condiționat pentru anul 2025 conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Jun 2025, 11:56
Date modified
13 Jun 2025, 9:00
Achizitii.md ID
21429180
MTender ID
CPV
50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de deservire tehnică și întreținere a aparatelor de aer condiționat pentru anul 2025
Budget: 29500.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
9 Jun 2025, 09:13
Question's name:
piese
Question:
Buna ziua. In caietul de sarcini se solicita inlocuirea pieselor in caz de necesitate. Cine achita piesele necesare daca e nevoie de unul nou?
Answer (9 Jun 2025, 13:36):
Conform Anunțului de participare, costul consumabilelor și al pieselor de schimb este inclus în prețul serviciilor de deservire și întreținere. În cazul defecțiunilor majore, rentabilitatea înlocuirii pieselor va fi determinată pe baza Actului de constatare emis.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK