Select the type of procedure
Commercial procurement
21427650
1
Enquiry period
with
02.06.2025 16:48
to 13.06.2025 10:00
to 13.06.2025 10:00
7 days left
2
Bidding period
with
13.06.2025 10:00
to 24.06.2025 10:00
to 24.06.2025 10:00
3
Auction
25.06.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 092 000 MDL
Period of clarifications:
2 Jun 2025, 16:48 - 13 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals:
13 Jun 2025, 10:00 - 24 Jun 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de elaborare a documentației tehnice necesară la construcția a 5 porțiuni de drumuri locale de interes raional din raionul Fălești (conform caietelor de sarcini atasate)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Jun 2025, 16:48
Date modified
3 Jun 2025, 10:23
Achizitii.md ID
21427650
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Active
Active
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini_l261 g60-taxobeni.pdf
caiet de sarcini_l261 g60-taxobeni.pdf
Technical Specifications
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l253 calugar musteata.pdf
caiet de sarcini_l253 calugar musteata.pdf
Technical Specifications
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l246 ilenuta pinzareni.pdf
caiet de sarcini_l246 ilenuta pinzareni.pdf
Technical Specifications
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l241 balti comarovca.pdf
caiet de sarcini_l241 balti comarovca.pdf
Technical Specifications
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l239 r16 drum de acces spre satul pirlita.pdf
caiet de sarcini_l239 r16 drum de acces spre satul pirlita.pdf
Technical Specifications
-
2.06.25 16:48
Date:
3 Jun 2025, 10:23
Question's name:
Legea nr. 131 din 03.07.2013, articolul 63
Question:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Answer (3 Jun 2025, 15:30):
Procedura de achizitie este desfășurată prin metoda ”Licitație Deschisă”, cu referire la PCT. 20 din Anunțul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, Autoritatea Contractantă a ales ca tehnică utilizare instrumentului Licitație Electronică, scopul utilizării acestui instrument este oferirea posibilității ofertanților de a micșora ofertele depuse la procedura de achizitie, conform criteriului de atribuire stabilit.
Cu referire la instrumentul Licitației Electronice, ofertantul nu are obligatia șă micșora valoarea ofertei depuse, conform condițiilor licitației electronice.
Procedura de achiziție este elaborată în conformitate cu cadrul legal cerințele specificate în documentația de atribuire sunt elaborate in conformitate cu pct/ 28 din HG nr. 10 din 20-01-2021
Date:
3 Jun 2025, 11:47
Question's name:
Verificare documentației de proiect și deviz
Question:
Cine plătește pentru verificarea documentației de proiect și deviz?
Answer (3 Jun 2025, 13:58):
Conform PCT. 12 din Anuntul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, "Prestatorul va înainta documentația de proiect către verificatori atestați de proiecte. Prestatorul va achita serviciul de verificare al proiectului din cont propriu. Termenul în care va avea loc verificarea proiectului este inclus în termenul de prestare al serviciului de elaborare a proiectului termenul total de prestare al serviciului de proiectare și de verificare al documentației de proiect este de 60 de zile, dar nu mai tîrziu 15 septembrie 2025
Date:
3 Jun 2025, 14:12
Question's name:
Art. 63 din Legea nr. 131
Question:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Answer (3 Jun 2025, 15:30):
Procedura de achizitie este desfășurată prin metoda ”Licitație Deschisă”, cu referire la PCT. 20 din Anunțul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, Autoritatea Contractantă a ales ca tehnică utilizare instrumentului Licitație Electronică, scopul utilizării acestui instrument este oferirea posibilității ofertanților de a micșora ofertele depuse la procedura de achizitie, conform criteriului de atribuire stabilit.
Cu referire la instrumentul Licitației Electronice, ofertantul nu are obligatia șă micșora valoarea ofertei depuse, conform condițiilor licitației electronice.
Procedura de achiziție este elaborată în conformitate cu cadrul legal cerințele specificate în documentația de atribuire sunt elaborate in conformitate cu pct/ 28 din HG nr. 10 din 20-01-2021
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK