Select the type of procedure
Commercial procurement
21426022
1
Enquiry period
with
28.05.2025 15:50
to 09.06.2025 13:30
to 09.06.2025 13:30
10 days left
2
Bidding period
with
09.06.2025 13:30
to 18.06.2025 13:30
to 18.06.2025 13:30
3
Auction
19.06.2025 12:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
435 333,33 MDL
Period of clarifications:
28 May 2025, 15:50 - 9 Jun 2025, 13:30
Submission of proposals:
9 Jun 2025, 13:30 - 18 Jun 2025, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea mobilierului pentru sistemul medical conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară 3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 May 2025, 15:50
Date modified
28 May 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21426022
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 10 - Dulap medical cu safeu pentru stocarea medicamentelor si drogurilor
Budget: 13333.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_pentru publicare_mob_3.signed.pdf
anunt de participare_pentru publicare_mob_3.signed.pdf
Bidding Documents
-
28.05.25 15:50
Date:
28 May 2025, 16:39
Question's name:
Lot 9
Question:
Bună ziua,
Având în vedere că aceasta este deja a doua procedură de achiziție organizată pentru acest lot și că, la prima licitație, nu au existat oferte din cauza valorii estimate foarte mici, dorim să vă adresăm următoarea întrebare:
Intenționați să revizuiți valoarea estimată a contractului sau să ajustați cantitatea solicitată, pentru a reflecta mai bine realitățile pieței și a permite depunerea unor oferte conforme și sustenabile?
Considerăm că, în forma actuală, există un risc ridicat ca și această procedură să nu atragă ofertanți, ceea ce ar întârzia procesul de achiziție și realizarea obiectivului propus.
Vă mulțumim anticipat pentru răspuns și înțelegere.
Answer (28 May 2025, 17:03):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că valoarea estimativă a fost stabilită de beneficiarul final, conform disponibilităților mijloacelor financiare. Totodată, în cadrul procedurii de achiziție publică anterioară nu a fost depusă nici o ofertă și astfel de bunuri nu au fost achiziționate de CAPCS, respectiv, nu există un preț de referință pentru a compara ofertele depuse și valoarea estimativă stabilită la procedura de achiziție publică. Astfel, solicităm respectuos participare la procedura de achiziție publică.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK