Public procurement
21423146
Ouă de găină
1
Enquiry period
with 23.05.2025 10:48
to 28.05.2025 11:00
to 28.05.2025 11:00
3 days left
2
Bidding period
with 28.05.2025 11:00
to 02.06.2025 11:00
to 02.06.2025 11:00
3
Auction
03.06.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
506 250 MDL
Period of clarifications:
23 May 2025, 10:48 - 28 May 2025, 11:00
Submission of proposals:
28 May 2025, 11:00 - 2 Jun 2025, 11:00
Auction start date:
3 Jun 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”, categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010, ISO 22000.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat sanitar veterinar emis de ANSA și certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306 din 30.11.2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada iulie - decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010, ISO 22000.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat sanitar veterinar emis de ANSA și certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306 din 30.11.2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada iulie - decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 May 2025, 10:37
Date modified
23 May 2025, 10:48
Estimated value (without VAT)
506 250 MDL
The minimum downward of the price
2 025 MDL
Achizitii.md ID
21423146
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37, Centrul alimentar a AN
Contract period
17 Jun 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.05.25 10:48
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.05.25 10:48
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK