1
Enquiry period
with 21.05.2025 10:03
to 02.06.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with 02.06.2025 10:00
to 12.06.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 21 May 2025, 10:03 - 2 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals: 2 Jun 2025, 10:00 - 12 Jun 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Reconstrucția branșamentelor de alimentare cu energie electrică (majorarea categoriei de fiabilitate). Modificarea amplasării nodurilor de evidenţă.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Onoi
Contact phone
022-436-347
Purchase data
Date created
21 May 2025, 10:03
Date modified
22 May 2025, 15:50
Achizitii.md ID
21421482
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
cs reconstrucția branșamentelor.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
declaratie confirmarea identitatii.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anunț de participare 2025.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Bidding Documents
-
21.05.25 10:03
Date:
22 May 2025, 10:21
Question's name:
ACTE
Question:
Buna ziua ! Pentru realizarea sarcinilor impuse de caietul de sarcini avem nevoie de AVIZ DE RACORDARE si CERTIFICAT DE URBANISM . Va rugam sa le incarcati pe platforma de achizitii . Multumim
Answer (22 May 2025, 15:57):
Buna ziua. Entitatea contractantă a completat documentația de atribuire, ca răspuns la clarificare.
Date:
22 May 2025, 10:37
Question's name:
acte
Question:
Plasati va rog LISTA DE CANTITATI-FORMULAR NR. 1 - DESFASURAT , conform careia sa intocmim devizul de oferta. Multumim.
Answer (22 May 2025, 15:57):
Conform punctului 3 Volum detailat de lucrari din Caietul de sarcini: • Proiectare (coordonarea, verificarea și avizarea corespunzatoare); • Elaborarea și avizarea devizelor; • Montarea utilajului; • Perfectarea documentației de execuție pentru utilajul electric; • Executarea măsurărilor și încercărilor cu emiterea proceselor verbale a utilajului electric; • Punerea în funcțiune PIF; • Admiterea în exploatare a utilajului electric.
Date:
23 May 2025, 09:39
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Buna ziua. Obtinerea CERTIFICATULUI DE URBANISM la fel intra in obligatia beneficiarului. Va rugam sa incarcati pe platorma si acest document. Multumim.
Answer (23 May 2025, 13:46):
Buna ziua. Obtinerea CERTIFICATULUI DE URBANISM intra in obligatia executantului.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.