1
Enquiry period
with 13.05.2025 09:59
to 19.05.2025 10:00
2
Bidding period
with 19.05.2025 10:00
to 27.05.2025 10:00
3
Auction
with 28.05.2025 15:00
to 28.05.2025 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 480 000 MDL
Period of clarifications: 13 May 2025, 9:59 - 19 May 2025, 10:00
Submission of proposals: 19 May 2025, 10:00 - 27 May 2025, 10:00
Auction start date: 28 May 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025 În conformitate cu prevederile art.103 alin.(1) pct.10) din Codul Fiscal al RM nr.1163 din 24.04.1997, biletele de odihnă în stațiunile balneoclimaterice sunt scutite de TVA Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai mic preț per foaie de odihnă; contractul se va încheia în limita mijloacelor financiare alocate pentru anul 2025 de 480 000, 00 lei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
17 May 2025, 21:37
Estimated value (without VAT)
480 000 MDL
The minimum downward of the price
480 MDL
Achizitii.md ID
21416802
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, Piața Independenței nr.1
Contract period
2 Jun 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025 CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
13.05.25 09:59
caiet de sarcini .semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
13.05.25 09:59
caiet de sarcini
Bidding Documents
caiet de sarcini
13.05.25 09:59
documentatia _standard_Foi de odihnă
Bidding Documents
formulare, specificatii tehnice si de pret, contract-model
13.05.25 09:59
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
13.05.25 09:59
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
13.05.25 09:59
documentatia _standard_Foi de odihnă.semnat
Bidding Documents
documentatia _standard
13.05.25 09:59
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
13.05.25 09:59
Anunt de participare - Foi de odihna copii, DÎTS - 2025.semnat
Bidding Documents
Anunt de participare
13.05.25 09:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

OLCRISCOM SRL

Normalized price: 350 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pe data de 20.06.2025, SRL OLCRISCOM a adus la cunoștință faptul că își retrage oferta.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Zimbet

Normalized price: 376 200 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit SRL „Zîmbet” conform criteriului ”cel mai mic preț per foaie de odihnă”. Contractul se încheie în limita mijloacelor financiare alocate pentru anul 2025 de 480 000, 00 lei. Operatorul economic a prezentat toate documentele solicitate în Anunțul de participare, pe care este aplicată semnătura electronică. Prețul ofertei este rezonabil, constituind 250,80 lei pentru o zi de odihnă, ceea ce permite DÎTS a Primăriei mun.Bălți să achiziționeze cu 29 foi de odihnă mai multe decît a fost planificat. Durata unei ture de odihnă - 9 nopți și 10 zile. SRL „Zîmbet” și-a asumat angajamentul privind prestarea serviciilor în conformitate cu cerințele autorității contractante. Sînt prezentate actele permisive eliberate de organele responsabile, este demonstrată experiența similară cu anexarea scrisorilor de recomandare. Tabăra este asigurată cu pază, au fost întreprinse măsuri de deratizare, dezinsecție, dezinfecție a teritoriului. SRL „Zîmbet” dispune de program distractiv-educativ și sportiv divers, precum și de obiecte de infrastructură necesare pentru concursuri distractiv-educativ și sportive. Camerele de dormit, blocurile sanitare, punctul medical, ospătăria, terenurile de sport, teatrul de vară, piscina corespund cerințelor minime obligatorii solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

AO Conceb

Normalized price: 380 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
Date:
17 May 2025, 21:37
Question's name:
Anexa 21
Question:
Stimată autoritate contractantă, În cadrul Anunțului de participare, la punctul 16, este indicată solicitarea de a include în ofertă „Anexa nr. 21 – Caiet de sarcini”. Mențiunea respectivă este neclară, întrucât: în documentația publicată nu este anexată nicio Anexă nr. 21 cu această denumire; nu este specificat dacă se solicită prezentarea unui formular distinct prin care ofertantul își exprimă acordul cu condițiile caietului de sarcini sau dacă se face referire la documentul propriu-zis – caietul de sarcini – elaborat de autoritatea contractantă. În acest context, vă rugăm respectuos: să precizați la ce document concret se face referire prin „Anexa nr. 21 – Caiet de sarcini”; și să indicați clar dacă se solicită anexarea unui formular de acceptare a condițiilor din caietul de sarcini, ori alt tip de document. Clarificarea acestui aspect este esențială pentru elaborarea unei oferte conforme cerințelor procedurii. Vă mulțumim anticipat pentru răspuns.
Answer (19 May 2025, 08:39):
Este vorba despre Caiet de sarcini elaborat de către Autoritattea contractantă.
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
Date:
17 May 2025, 21:55
Question's name:
Costul maxim
Question:
În Caietul de sarcini, la punctul 1.4, este indicat următorul text: „Costul maxim accesibil al unui bilet de odihnă pentru un schimb trebuie să constituie 3 200,00 lei (3 200,0 lei × 150 foi de odihnă = 480 000,00 lei). Cantitatea de bilete odihnă va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare prevăzute pentru acest scop.” Prin prezenta, solicităm modificarea acestui punct, întrucât valoarea specificată contravine prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 262/2025, Anexa nr. 1, potrivit căreia: Costul orientativ pentru o zi de odihnă în taberele pentru copii și adolescenți este de 383,96 lei per copil, ceea ce echivalează cu un total de 3 839,60 lei pentru un sejur de 10 zile. În acest context: valoarea indicată de 3 200,00 lei per bilet de odihnă este sub nivelul costului orientativ legal aprobat; se impune alinierea caietului de sarcini la prevederile HG nr. 262/2025, fie prin ajustarea valorii per bilet, fie prin clarificarea tipului de tabără și a duratei exacte a sejurului luate în calcul la stabilirea bugetului. Prin urmare, vă solicităm: Să precizați temeiul în baza căruia a fost stabilit costul de 3 200,00 lei, în contextul în care acesta nu reflectă costurile orientative aprobate la nivel de Guvern; Sau, după caz, să modificați corespunzător punctul 1.4 din caietul de sarcini, pentru a reflecta valoarea corectă și legală aferentă tipului de tabără vizat. Vă mulțumim pentru examinare și ajustare în conformitate cu cadrul normativ în vigoare.
Answer (19 May 2025, 08:44):
Contractul va fi atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț per foaie de odihnă”. Contractul se va încheia în limita mijloacelor financiare alocate pentru anul 2025 de 480 000, 00 lei. La fel, este prevăzută licitație electronică cu trei runde, pas minim – 1%. Punctul 1.4 din caietul de sarcini nu este relevant.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications