Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.05.2025 13:45
to 15.05.2025 11:00
to 15.05.2025 11:00
22 hours left
2
Bidding period
with
15.05.2025 11:00
to 20.05.2025 11:00
to 20.05.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
155 000 MDL
Period of clarifications:
12 May 2025, 13:45 - 15 May 2025, 11:00
Submission of proposals:
15 May 2025, 11:00 - 20 May 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea și montarea ferestrelor și ușilor cu profil din PVC
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 May 2025, 13:45
Date modified
14 May 2025, 9:47
Achizitii.md ID
21416475
MTender ID
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la clădirea administrativă str. Ginta Latină, 19/3
Budget: 28000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 2 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la
baza de producere sectorul nr. 1 str. N. Zelinski, 12/6
Budget: 29000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la baza de producere, sectorul nr. 4, str. Valea Crucii, 4/6
Budget: 24000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot 4 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la clădirea PTC 3123 din str. Aerodromului, 7/5
Budget: 19000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
Documents history
-
anunț de participare.docx
ID: 3f704ccc-aa35-4abf-8745-d4402b5106cc
Bidding Documents
-
anunț de participare.docx
ID: 3f704ccc-aa35-4abf-8745-d4402b5106cc
Bidding Documents
Bidding Documents
-
14.05.25 09:47
caiet de sarcini.docx
Documents history
-
caiet de sarcini.docx
ID: b8fed9e3-8315-4903-a3e0-5d4e6a653eec
Bidding Documents
-
caiet de sarcini .docx
ID: b8fed9e3-8315-4903-a3e0-5d4e6a653eec
Bidding Documents
Bidding Documents
-
14.05.25 09:47
Date:
13 May 2025, 13:59
Question's name:
Claraficari usi
Question:
Usile va fi instalate interior sau exteriorul incaperii?
Answer (13 May 2025, 15:29):
Bună ziua. Conform lotului nr. 2 și lotului nr. 3 ușile sunt de interior,
conform lotului nr. 4 ușa este de exterior.
Date:
13 May 2025, 16:18
Question's name:
Clarificariculoare profil
Question:
In caiet de sarcini este indicat ca culoarea profilului la ferestre si usi alb insa la lotul 2 nr criteriu 5 este indicat culoarea la alegere. Care varianta este corecta?
Answer (13 May 2025, 17:04):
Pentru lotul 2, criteriu 5 - culoarea profilelor se solicită a fi cafenie.
Pentru celelalte loturi rămine culoarea albă
Date:
13 May 2025, 16:22
Question's name:
Clarificari dimensiuni
Question:
De baza ati indicat prima latime si a doua inaltime sau invers? Cind calculam lot 1 reiese ca e latimea prima din motiv ca aveti indicati mLiniari la scurgeri si pervazuri insa la usi la toate loturile sunt indicate diferit(unde inaltime prima si a doua inaltime si invers). Din motivul dat nu intelegem ce este indicat si confruntam dificultati a unui calcul corect a ferestrelor.
Answer (14 May 2025, 08:42):
Bună ziua. Dimensiunile exacte a ferestrelor se vor concretiza la fata locului de către specialiștii executantului întrucit o parte a ferestrelor existente e “ascunsă” în tencuiala pereților. În caietul de sarcini la pct. 5 e stabilit “dimensiunile exacte vor fi preluate de către executant după încheierea contractului.”
Date:
13 May 2025, 16:42
Question's name:
Clarificari lot 1
Question:
In caiet de sarcini este indicat 14.55 metri patrati insa in anexa 1 unde sund indicate dimensiunile 16.65 metri patrati diferenta de 2.10 metri patrati.
Answer (14 May 2025, 09:50):
Buna ziua. Entitatea contractantă a modificat Caietul de sarcini, ca răspuns la clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK