1
Enquiry period
with 08.05.2025 09:23
to 19.05.2025 10:00
2
Bidding period
with 19.05.2025 10:00
to 26.05.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 533 425 MDL
Period of clarifications: 8 May 2025, 9:23 - 19 May 2025, 10:00
Submission of proposals: 19 May 2025, 10:00 - 26 May 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Lucrări de reparație la Sala de Evenimente

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
The contact person
Full name
Iulia Braniste
Contact phone
+37368293330
Purchase data
Date created
8 May 2025, 9:09
Date modified
11 May 2025, 13:54
Achizitii.md ID
21415697
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
CAIET DE SARCINI
Technical Specifications
Caiet de sarcini
8.05.25 09:23
Proiect de design interior
Technical Specifications
Proiect de design interior
8.05.25 09:23
Declaratia privind identitatea beneficiarilor
Technical Specifications
Declarația privind identitatea beneficiarilor efectivi
8.05.25 09:23
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Technical Specifications
Anunț de participare
8.05.25 09:23
DUAE
Technical Specifications
Document Unic de Achiziții European
8.05.25 09:23
ANUNT de PARTICIPARE
Technical Specifications
Anunț de participare
8.05.25 09:23
Formularul 1
Technical Specifications
Formularul N1
8.05.25 09:23
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Technical Specifications
Documentația standard
8.05.25 09:23
CAIET DE SARCINI
Technical Specifications
Caiet de sarcini
8.05.25 09:23
Date:
11 May 2025, 13:54
Question's name:
GB
Question:
Se va accepta ca garantie pentru oferta - scrisoare emisa de o banca comerciala
Answer (12 May 2025, 08:18):
Bună ziua. Nu se acceptă. Vă rugăm să repectați cerințele caietului de sarcini.
Date:
14 May 2025, 20:12
Question's name:
Incalcarea flagranta si repetata a legislatiei privind achizitiile publice
Question:
Buna ziua Care e motivul ca ASEM mereu solicita transfer la contul autorității? Legislația prevede expres modul de constituire a garanției pentru oferta! Conștientizăm ca veti răspunde negativ din motiv ca termenul pentru contestare a expirat eri! Dar ne rezervat dreptul sa sesizam organele abilitate( Agentia Achizitii Publice, CNA, Inspectia Financiara, Curtea de Conturi) inclusiv conducerea institutiei Dumneavoastră pentru a fi la curent cu ilegalitățile admise! Solicitam sa va conformați cadrului legal. Ori compania favozirata de Dumneavostra nu are linii de garantii deschisa si poate face doar transfer?
Answer (15 May 2025, 11:51):
Reieșind din insistența dumneavoastră, vă informăm că, potrivit pct. 126 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638/2020, garanția pentru ofertă poate fi constituită prin una dintre următoarele forme: - scrisoare de garanție bancară; - transfer bancar în contul autorității contractante; - cauțiune; - acreditiv stand-by; - alte forme care nu contravin legislației în vigoare. Prin urmare, autoritatea contractantă are libertatea de a stabili forma garanției solicitate, din cele prevăzute expres de actul normativ menționat. Totuși, pentru a nu vă îngrădi dreptul de participare și pentru a asigura un proces competitiv și transparent, vă comunicăm că, la evaluarea ofertelor, va fi acceptată inclusiv scrisoarea de garanție bancară. Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de această procedură de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.