1
Enquiry period
with 06.05.2025 11:16
to 12.05.2025 10:00
3 days left
2
Bidding period
with 12.05.2025 10:00
to 20.05.2025 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 984 000 MDL
Period of clarifications: 6 May 2025, 11:16 - 12 May 2025, 10:00
Submission of proposals: 12 May 2025, 10:00 - 20 May 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

lucrări de reconstrucție a drumului local strada Codrilor si strada Moldovita

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6821, MOLDOVA, Ialoveni, s.Nimoreni, Nimoreni
Web site
---
The contact person
Full name
Covali Andrei
Contact phone
069191669
Purchase data
Date created
6 May 2025, 11:16
Date modified
7 May 2025, 12:06
Achizitii.md ID
21414889
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
drum var. alba-str. moldovita-c.s. desf.signed.pdf drum var. alba-str. moldovita-c.s. desf.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini str.Moldovita-
6.05.25 11:16
drum str. codrilor- beton-c.s. desf.signed.pdf drum str. codrilor- beton-c.s. desf.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini str.Codrilor
6.05.25 11:16
duae lucrări drum local codrilor moldovita.doc
Bidding Documents
DUAE
6.05.25 11:16
ds_lucrari drum local codrilor moldovita.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
7.05.25 12:06
Date:
6 May 2025, 16:09
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Garanția pentru ofertă, cuantumul 3% din valoarea ofertei – scrisoare de garanție bancară. Din care lege ati luat dvs ca, garantie pentru oferta e 3 % ?
Answer (7 May 2025, 12:02):
Cuantumul garantiei pentru oferta este modificat si constituie 2% din valoarea ofertei fara TVA.
Date:
8 May 2025, 09:50
Question's name:
pct. 8
Question:
Draga AC am observat ca zona Danceni, Nimoreni si mai sunt o parte, copiati unul de la altul anuntul de participare si fara ca sa va informati la fiecare punct in parte ce reprezinta,indiferent de genul achizitiei , la DRUMURI nu trebuie sa ai 25 angajati ca sa executi acest obiect de 900 mii sunt aberatii si piedici puse de dvs doar ca sa favorizati cei impainjeniti in primarie, va rog frumos sa modificati acestr aspect si verificati devizul anume la salariu si vedeti de ce personal este nevoie si in ce cantitate, si mai studiati legea 131/2015 privind achizitiile publice ca ajuta cand este nevoie sa fii informat. Contestatiile duc la intarzierea executarii contractului.
Answer (8 May 2025, 14:09):
Buna ziua, ce tine de caietul de sarcini, cit si cerintele care se regasesc in anuntul de participare este unul elaborat de Primaria satului Nimoreni, în care se dorește ca participanții la achiziția respectivă să aibă capacitate financiară, materială și umană pentru o execuție de lucrări corespunzătoare.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.