1
Enquiry period
with 05.05.2025 16:19
to 08.05.2025 16:00
17 hours left
2
Bidding period
with 08.05.2025 16:00
to 12.05.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 450 000 MDL
Period of clarifications: 5 May 2025, 16:19 - 8 May 2025, 16:00
Submission of proposals: 8 May 2025, 16:00 - 12 May 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii de auditare financiară a situațiilor financiare întocmite conform SNC şi ajustate conform IFRS

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Bulmag
Contact phone
022256797, 067748246, 060711110
Purchase data
Date created
5 May 2025, 16:19
Date modified
6 May 2025, 8:53
Achizitii.md ID
21414718
CPV
79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 16:19
anexa nr. 7 specificaţii de preţ.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 16:19
anexa nr. 6 specificaţii tehnice.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 16:19
a.p. 31.pdf a.p. 31.pdf
Bidding Documents
-
5.05.25 16:19
Date:
6 May 2025, 08:53
Question's name:
Clarificare privind solicitarea de prelungire a termenului-limită
Question:
Vă rugăm să rețineți că vineri (9 mai) este sărbătoare legală, ceea ce afectează zilele lucrătoare disponibile pentru pregătire. Având în vedere acest lucru, termenul actual nu este realist pentru toți ofertanții. Solicităm cu amabilitate prelungirea termenului până la 16 mai pentru a asigura tuturor părților timp suficient pentru pregătirea și depunerea ofertelor într-un mod corect și complet. Vă mulțumim pentru considerație.
Answer (6 May 2025, 10:03):
Reieșind din prevederile art. 1 alin. (1) din Legea nr. 74/2020, serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri reprezintă o achiziție de valoare mică, iar reieșind din prevederile alin. (3) din același articol, „Contractele de achiziții sectoriale a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, nu depășește pragurile menționate la alin. (1) sunt reglementate de Guvern”. Astfel, potrivit pct. 34 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, „Perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile.”. Totodată, prezenta solicitare nu reprezintă o „clarificare” în sensul pct. 29 din Regulamentul menționat.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.