Select the type of procedure
Commercial procurement
21414646
1
Enquiry period
with
05.05.2025 15:13
to 12.05.2025 14:00
to 12.05.2025 14:00
1 day left
2
Bidding period
with
12.05.2025 14:00
to 20.05.2025 14:00
to 20.05.2025 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 000 000 MDL
Period of clarifications:
5 May 2025, 15:13 - 12 May 2025, 14:00
Submission of proposals:
12 May 2025, 14:00 - 20 May 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație curentă în cadrul secției ,,Ortopedie și Vertebrologie’’ al IMSP SCTO pentru anul 2025.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 May 2025, 15:13
Date modified
6 May 2025, 9:45
Achizitii.md ID
21414646
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
6 May 2025, 09:45
Question's name:
c.s
Question:
Puteti sa ne spuneti cam cite saloane sunt la numar? Si se va putea inchide procese verbale intermediare?
Answer (6 May 2025, 11:30):
saloane 10
cabinete 5
baie
bucatarie
2 coridoare
Se prezinta un singur proces verbal.
Date:
6 May 2025, 11:43
Question's name:
Modalitatea de plată.
Question:
Bună ziua! Stimate beneficiar, concretizați vă rog modalitatea de plată. Analizând cerințele Dvs. și condițiile expuse în contractul-model, reese că se va accepta doar un proces verbal la terminarea tuturor lucrărilor care se va verifica 30 zile, după în 30 zile se va efectua plata??? Se vor executa toate lucrările din contul OE și care este siguranța că vor fi achitate lucrările date??
Answer (6 May 2025, 14:36):
Termenul de achitare 30 zile.
Operatorul trebuie să-și execute atribuțile conform cerințelor solicitate în Caietul de sarcini și la sigur o să fie remunerat.
Termenul de executare a lucrărilor este de 30 de zile, este un termen mic și grupul de lucru consideră că la finisare lucrărilor achitarea va avea loc.
Date:
6 May 2025, 16:04
Question's name:
Termenul de executare
Question:
Mulțumim pentru răspuns. Vă rugăm să ne confirmați că dispuneți de specialist în cadrul instituției (responsabil tehnic) care va monotoriza executarea lucrărilor și va primi fiecare etapă de lucrări (demolări, tencuieri, etc). Un alt moment este că termenu de30 zile este foarte mic pentru tipul de lucrări solicitate și nu se încadrează nicidecum în termenii tehnologici. În baza la ce sa luat decizia dată??
Answer (6 May 2025, 16:53):
Resposabil tehnic avem, se vor desfașura lucrări de reparație curentă și nu capitală.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK