Select the type of procedure
Commercial procurement
21413952
1
Enquiry period
with
02.05.2025 14:01
to 14.05.2025 07:58
to 14.05.2025 07:58
1 day left
2
Bidding period
with
14.05.2025 07:58
to 21.05.2025 09:28
to 21.05.2025 09:28
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 084 310 MDL
Period of clarifications:
2 May 2025, 14:01 - 14 May 2025, 7:58
Submission of proposals:
14 May 2025, 7:58 - 21 May 2025, 9:28
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
achiziționarea lucrărilor de de termoizolare a peretilor exteriori la Școala Profesională nr. 7 din Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.M Dragan nr.5
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 May 2025, 14:01
Date modified
12 May 2025, 7:58
Achizitii.md ID
21413952
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
cs scoala prof nr7.doc
Documents history
-
cs scoala prof nr7.doc
ID: e77fe3ee-3074-4b95-b8d6-a555f174bc3f
Bidding Documents
-
caiet de sarcini sondă (2).docx
ID: e77fe3ee-3074-4b95-b8d6-a555f174bc3f
Bidding Documents
Bidding Documents
-
2.05.25 14:03
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025 (3).semnat.pdf
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025 (3).semnat.pdf
Documents history
-
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025 (3).semnat.pdf
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025 (3).semnat.pdf
ID: 49c053c4-7bd1-4f8f-84ef-3ac2066a3736
Bidding Documents
-
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025.semnat.pdf
anunt participare cop lucrări sp 7 chisinau 2025.semnat.pdf
ID: 49c053c4-7bd1-4f8f-84ef-3ac2066a3736
Bidding Documents
Bidding Documents
-
12.05.25 07:58
Date:
5 May 2025, 13:16
Question's name:
Termeni de executare
Question:
Stimată Autoritate Contractantă!
Volumul de lucru expus în caietul de sarcini nu poate fi îndeplinit în termen de 30 zile fără a încălca condițiile tehnologice. Revedeți vă rog p.13 din Anunțul de participare. Conform calculelor se prevăd 4393 ore de lucru. O echipă de 8-9 muncitori va efectua acest volum în aproximativ 60 de zile.
Answer (12 May 2025, 07:57):
spre modificare
Date:
12 May 2025, 10:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK