Select the type of procedure
Commercial procurement
21413920
1
Enquiry period
with
02.05.2025 13:41
to 12.05.2025 11:00
to 12.05.2025 11:00
2
Bidding period
with
12.05.2025 11:00
to 22.05.2025 11:00
to 22.05.2025 11:00
3
Auction
with
23.05.2025 15:00
to 23.05.2025 15:09
to 23.05.2025 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 679 850 MDL
Period of clarifications:
2 May 2025, 13:41 - 12 May 2025, 11:00
Submission of proposals:
12 May 2025, 11:00 - 22 May 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparații interioare în blocul alimentar,în care sînt amplasate bucătăria,farmacia,spălătoria sala de ședințe,arhiva a Spitalului Raional Șoldănești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 May 2025, 13:41
Date modified
8 May 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21413920
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț reparație bl.alim.signed.pdf
anunț reparație bl.alim.signed.pdf
Bidding Documents
-
2.05.25 13:41
caiet de sarcini bl.alim.signed.pdf
caiet de sarcini bl.alim.signed.pdf
Bidding Documents
-
2.05.25 13:41
Date:
6 May 2025, 17:48
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Answer (7 May 2025, 11:33):
Bună ziua, în subpunctul 11 am solicitat Declarație privind experiența similară conform Anexa nr. 12
la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021,dar în cadrul evaluării ofertelor vom accepta și Declarația privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform anexei nr.13 depuse de OE.
Date:
7 May 2025, 23:27
Question's name:
Caet de sarcini.
Question:
Buna seara, solicitam respectuos sa publicati Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5). Multumim anticipat!
Answer (8 May 2025, 10:50):
Bună ziua, caietul de sarcini publicat unde este inclusă și lista cu cantități de lucrări oferă o informație clară pentru elaborarea devizului de cheltuieli și a elaborării ofertei de preț. Pentru a obține o informație mai amplă și mai clară asupra volumelor de lucrări ce trebuie vă invităm să vizitați obiectul pentru elaborarea corectă a propunerii financiare.
Date:
8 May 2025, 12:00
Question's name:
CAET DE SARCINI
Question:
Stimata Autoritate contractanta publicati va rugam respectuos Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5), conformativa legii 131/2015, nare nimic vizita cu normele si resursele.
Multumim anticipat!
Answer (8 May 2025, 12:36):
Am publicat.
Date:
12 May 2025, 08:02
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Stimate Autoritate Contractanta, confirmstiva legii 132/2015, ca toti participantii sa fie egali in concurenta si să modificați pct. din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Multumim mult.
Answer (12 May 2025, 09:55):
Bună ziua, în subpunctul 11 este menționat expres că solicităm Declarație privind experiența similară conform Anexa nr. 12 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021 și conform art.22 lin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice este prervăzută sintagma „SAU” și ce veți prezenta noi vom accepta. O zi bună.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK