Public procurement
21413895
Servicii de reprezentanță și de promovare
1
Enquiry period
with 02.05.2025 13:23
to 07.05.2025 10:00
to 07.05.2025 10:00
2
Bidding period
with 07.05.2025 10:00
to 10.05.2025 16:00
to 10.05.2025 16:00
3
Auction
12.05.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
319 000 MDL
Period of clarifications:
2 May 2025, 13:23 - 7 May 2025, 10:00
Submission of proposals:
7 May 2025, 10:00 - 10 May 2025, 16:00
Auction start date:
12 May 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de reprezentanță și de promovare (Facebook și de mentenanță a paginii web) a Întreprinderii de Stat Centrul de Metrologie Aplicată și Certificare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Eugen Coca nr. 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 May 2025, 12:51
Date modified
6 May 2025, 16:33
Estimated value (without VAT)
319 000 MDL
The minimum downward of the price
5 008,30 MDL
Achizitii.md ID
21413895
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Eugen Coca nr. 28
Contract period
12 May 2025 13:07 - 29 Apr 2026 13:07
List of positions
1)
Title
Servicii de reprezentanță și de promovare
CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna lucratoare
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț servicii de reprezentanță 2025 semnat.pdf
anunț servicii de reprezentanță 2025 semnat.pdf
Bidding Documents
-Anunt de participare la procedura de achiziție COP a serviciilor de reprezentanță și de promovare
2.05.25 13:23
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
TBT Dantei
Normalized price:
356 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
certificat privind deținerea contului bancar.semnat.pdf
certificat privind deținerea contului bancar.semnat.pdf
ID: 91f9df19-30a3-425b-a6a8-eb22034f2125
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
1 specificatii tehnice.semnat.pdf
1 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: adb1fc58-da11-44a2-8cef-b257081bc1c5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:34
Opening date:
10.05.25 16:00
3 garanția ofertei.semnat.pdf
3 garanția ofertei.semnat.pdf
ID: c56eeca8-f249-48ab-8517-8fa08c8d1d36
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
9.05.25 14:32
Opening date:
10.05.25 16:00
The history of the auction
View auction
Servicii de reprezentanță și de promovare
Date:
6 May 2025, 16:33
Question's name:
Întrebare de clarificare
Question:
Bună ziua,
Avem rugămintea de a ne oferi o clarificare cu privire la punctul "Social Media Management și Conținut Vizual", unde este menționat:
Crearea și publicarea a 12 postări lunare pe rețelele sociale (Instagram și Facebook);
Crearea a 10 imagini grafice personalizate și 4 videoclipuri animate lunar.
Dorim să înțelegem: dacă totalul postărilor lunare este de 12, iar numărul de materiale menționat este 14 (10 imagini + 4 videoclipuri), înseamnă că trebuie ajustat numărul imaginilor sau al videoclipurilor pentru a corespunde celor 12 postări?
De asemenea, la capitolul Email Marketing, vă rugăm să ne detaliați ce activități sunt incluse în abonamentul lunar de 10 ore (ex: redactare conținut, design, trimitere emailuri, analiză etc.).
Vă mulțumim!
Answer (7 May 2025, 09:29):
Bună ziua.
1. Ce ține de punctul "Social Media Management și Conținut Vizual",
pentru ajustarea numărului de materiale corespunzător numărului de postări se vor accepta ajustări din contul imaginilor.
2. Cu privire la capitolul Email Marketing, suplimentar la ce este în caietul de sarcini
activitățile incluse în abonamentul lunar sunt:
- pentru emailuri de creat un șablon profesional;
- expedierea către baza de date oferită de furnizor a 1000 de emailuri lunar.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK