Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
23.04.2025 15:21
to 05.05.2025 10:00
to 05.05.2025 10:00
2
Bidding period
with
05.05.2025 10:00
to 14.05.2025 16:00
to 14.05.2025 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
20 000 000 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2025, 15:21 - 5 May 2025, 10:00
Submission of proposals:
5 May 2025, 10:00 - 14 May 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a drumurilor din orașul Ialoveni 2025
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2025, 15:21
Date modified
30 Apr 2025, 16:24
Achizitii.md ID
21409791
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumurilor din orașul Ialoveni 2025
Budget: 20000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare drumuri 2025.signed.pdf
anunț de participare drumuri 2025.signed.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
23.04.25 15:21
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
Documents history
-
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4). (1).pdf
ID: cd0c6dfc-38dc-4de9-92b5-719d41f18f70
Bidding Documents
-
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4).signed.pdf
caiet de sarcini drumuri ialoveni 2025 (f1) (4).signed.pdf
ID: cd0c6dfc-38dc-4de9-92b5-719d41f18f70
Bidding Documents
Bidding Documents
caiet de sarcini
30.04.25 16:23
Date:
29 Apr 2025, 09:23
Question's name:
Lista cu cantitati de lucrări
Question:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (30 Apr 2025, 15:55):
Caietul de sarcini va fi modificat, urmariti platforma.
Date:
29 Apr 2025, 09:57
Question's name:
Termenul de depunere al ofertelor
Question:
Iniţierea licitaţiei deschise
Conform Legii 131/2015, art. 47 aliniatul (2)- perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile, vă rugăm să vă conformați legii în vigoare.
Answer (30 Apr 2025, 15:55):
Termenul va fi modificat, urmariti platforma.
Date:
29 Apr 2025, 10:39
Question's name:
Prezentarea și publicarea situațiilor financiare
Question:
Buna ziua!, Conform Legii 287/2017, art 33 aliniatul (3) Entitatea este obligată să prezinte situațiile financiare individuale, raportul conducerii și raportul auditorului, după caz, în termen de 150 de zile de la ultima zi a perioadei de gestiune, deci este posibilă publicarea Raportului financiar pentru 2023, vă rugăm să modificați anunțul.
Answer (30 Apr 2025, 15:54):
In pct.11 din Anunț se face referire la ,,perioadă". Respectiv anul 2023 este cuprins in perioada 2022-2024.Ofertantul este in drept se prezinte raportul pentru unul din anii menționați supra.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK