1
Enquiry period
with 22.04.2025 16:40
to 28.04.2025 13:44
2 days left
2
Bidding period
with 28.04.2025 13:44
to 02.05.2025 13:45
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 120 000 MDL
Period of clarifications: 22 Apr 2025, 16:40 - 28 Apr 2025, 13:44
Submission of proposals: 28 Apr 2025, 13:44 - 2 May 2025, 13:45

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Web site
---
The contact person
Full name
Vladimir Vornic
Contact phone
060502285
Purchase data
Date created
22 Apr 2025, 16:36
Date modified
25 Apr 2025, 13:47
Achizitii.md ID
21409434
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Bidding Documents
Anunț de participare
22.04.25 20:05
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini actualizat
25.04.25 13:47
Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
Bidding Documents
Documentația standard actualizată
25.04.25 13:47
Date:
24 Apr 2025, 17:38
Question's name:
Clarificări
Question:
1. Materiale promoționale – amenajarea spațiului Vă rugăm să ne spuneți numărul necesar de mese și scaune pentru organizarea distribuirii materialelor promoționale în cadrul evenimentului 2. Suporturi pentru drapele Pentru a putea estima corect preț suporturile, avem nevoie de dimensiunile exacte ale drapelelor care vor fi utilizate. 3. Printer în zona de înregistrare Care este scopul utilizării imprimantei la zona de înregistrare?
Answer (25 Apr 2025, 11:42):
Buna ziua.1. Steaguri și suporți pentru steaguri Vă rugăm să puneți la dispoziție 15 suporți pentru steaguri de aceeași înălțime. Toate steagurile (dimensiuni: 2 x 1 metri) vor fi furnizate de echipa Vienna Economic Forum. 2. Catering și zona de recepție • 2 mese pentru înregistrare și distribuirea badge-urilor. 3. Cerința ce ține de printere va fi exclusă ca obligatorie din caietul de sarcini.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.