Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
1 625 000 MDL
Period of clarifications:
21 Apr 2025, 19:59 - 2 May 2025, 11:00
Submission of proposals:
2 May 2025, 11:00 - 15 May 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Licențe aferente soluției informatice de gestiune a proceselor de activitate, cu 1 an de suport de la producător inclus<
Servicii de instalare și configurare ale soluției informatice de gestiune a proceselor de activitate<
Servicii de instruire aferente soluției informatice de gestiune a proceselor de activitate <
Servicii pentru configurări/dezvoltări în baza solicitărilor de schimbare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Apr 2025, 19:59
Date modified
15 May 2025, 11:00
Achizitii.md ID
21409072
MTender ID
CPV
48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Soluție informatică de gestiune a proceselor de activitate
Budget: 1625000.0 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK