Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.04.2025 21:53
to 23.04.2025 15:00
to 23.04.2025 15:00
2
Bidding period
with
23.04.2025 15:00
to 26.04.2025 15:00
to 26.04.2025 15:00
3
Auction
with
29.04.2025 15:00
to 29.04.2025 15:14
to 29.04.2025 15:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
560 250 MDL
Period of clarifications:
18 Apr 2025, 21:53 - 23 Apr 2025, 15:00
Submission of proposals:
23 Apr 2025, 15:00 - 26 Apr 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea mărfurilor de uz casnic
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Apr 2025, 21:53
Date modified
22 Apr 2025, 13:39
Achizitii.md ID
21408840
MTender ID
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
22 Apr 2025, 13:39
Question's name:
LOT
Question:
Pentru a asigura o participare corectă și eficientă la licitație, solicităm reorganizarea achiziției în mai multe loturi, astfel încât fiecare lot să corespundă unei categorii distincte de produse, cum ar fi:
o Lot 1: Produse de hârtie (hârtie igienică, prosoape de bucatarie).
o Lot 2: Produse igienice (sapun lichid, servetele umede).
Dorim să atragem din nou atenția asupra faptului că specificațiile indicate de Dvs. sunt aliniate exclusiv cu produsele unui singur furnizor.
• Lot 2. Numărul exact de metri per rulou pentru prosoapele de hârtie
• Lot 1. Parametrii foarte preciși ai hârtiei igienice (greutatea ruloului, dimensiuni foite.)
Answer (23 Apr 2025, 13:49):
Buna ziua,
Din experiența acumulată, reeșind din faptul ca sunt puține poziții, majoritatea Agenților economici existenți pe piață în vînzarea mărfurilor de uz casnic dețin bunurile solicitate conform caietului de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK