1
Enquiry period
with 17.04.2025 12:52
to 22.04.2025 12:00
2
Bidding period
with 22.04.2025 12:00
to 25.04.2025 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 192 800 MDL
Period of clarifications: 17 Apr 2025, 12:52 - 22 Apr 2025, 12:00
Submission of proposals: 22 Apr 2025, 12:00 - 25 Apr 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Medii de cultură / LDSA

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Aleona Dumitrascu
Contact phone
+37379477446
Purchase data
Date created
17 Apr 2025, 12:52
Date modified
17 Apr 2025, 14:19
Achizitii.md ID
21408425
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 20 - LOT 20 Pepsin
Budget: 30000.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
17.04.25 12:52
duae cop.docx
Bidding Documents
-
17.04.25 12:52
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Bidding Documents
-
17.04.25 12:52
Date:
17 Apr 2025, 14:19
Question's name:
Lotul 7,8,21
Question:
Bună ziua! Solicităm să acceptați amabalajul pîna la 10 bucați în set la tulpini de referință. Vă mulțumim anticipat!
Answer (17 Apr 2025, 14:44):
daca produsul corespunde cerintelor tehnice solicitate de catre beneficiar, se vor accepta ambalaje diverse propuse de catre ofertanti, va multumim.
Date:
19 Apr 2025, 07:49
Question's name:
Garanția pentru oferta și de buna executie
Question:
Buna ziua ,se va accepta garanție bancară pentru oferta și de buna executie?
Answer (22 Apr 2025, 09:54):
se accepta garantia bacara pentru oferta / este expres stipulat in anunt.
Date:
22 Apr 2025, 11:03
Question's name:
Termenul de valabilitate restant
Question:
Termenul de valabilitate (la momentul livrării) restant nu mai puţin de 80 % din cel initial pentru produsele cu valabilitate de pînă la 2 ani este prea mic .Va rog sa modificati din 80 % in 60 %
Answer (22 Apr 2025, 11:15):
Cerința privind termenul minim de valabilitate la momentul livrării a fost stabilită în strictă conformitate cu prevederile art. 39 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care stipulează obligația autorității contractante de a elabora specificațiile tehnice într-un mod clar, complet și nediscriminatoriu, asigurând astfel satisfacerea necesităților reale ale autorității contractante. În plus, conform pct. 3.3. din Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 870/2022 privind Regulamentul cu privire la achizițiile publice de produse, autoritatea contractantă este îndreptățită să stabilească cerințe minime privind calitatea, condițiile de ambalare, transport, precum și termenele de valabilitate ale produselor livrate, în funcție de natura produselor și necesitatea utilizării acestora în condiții de siguranță. Ținând cont de natura specifică a produselor supuse achiziției (ex. produse farmaceutice, alimentare sau de igienă), precum și de necesitatea asigurării unei perioade rezonabile de utilizare în cadrul instituției beneficiare, considerăm că păstrarea cerinței privind un termen restant de valabilitate de minimum 80% este justificată și proporțională cu obiectivele urmărite. Prin urmare, nu se acceptă solicitarea de reducere a termenului minim de valabilitate de la 80% la 60%, întrucât o asemenea modificare ar putea afecta calitatea și utilitatea bunurilor livrate, contrar principiului utilizării eficiente a fondurilor publice prevăzut de art. 7 lit. f) din Legea nr. 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.