1
Enquiry period
with 08.04.2025 12:10
to 13.04.2025 13:00
2
Bidding period
with 13.04.2025 13:00
to 22.04.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 179 858,84 MDL
Period of clarifications: 8 Apr 2025, 12:10 - 13 Apr 2025, 13:00
Submission of proposals: 13 Apr 2025, 13:00 - 22 Apr 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

achizitionarea lucrărilor de reconstructie a acoperisului si fatadei sediului Primariei din s. Slobozia Dusca, r-ul Criuleni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4838, MOLDOVA, Criuleni, s.Slobozia-Duşca, s.Slobozia-Dusca
Web site
---
The contact person
Full name
Cauia Raisa
Contact phone
024874238
Purchase data
Date created
8 Apr 2025, 12:10
Date modified
11 Apr 2025, 8:18
Achizitii.md ID
21396680
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
8.04.25 12:10
documentatia standart.docx
Bidding Documents
-
11.04.25 08:18
Date:
10 Apr 2025, 14:36
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua, intrebarea este privind termen garantie a obiectului- stabilit de catre dvoasta pe durata a 10 ani. conform reglementarilor stipulatte in Codul urbanistic: Secțiunea a 3-a- Garanția ,Articolul 225. Termenul de garanție (1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor, inclusiv în cazul în care recepția se efectuează în două etape Revizuiti acest termen
Answer (10 Apr 2025, 16:37):
spre modificare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.