Select the type of procedure
Commercial procurement
21396644
1
Enquiry period
with
08.04.2025 10:46
to 21.04.2025 10:00
to 21.04.2025 10:00
21 hours left
2
Bidding period
with
21.04.2025 10:00
to 05.05.2025 10:00
to 05.05.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
5 800 000 MDL
Period of clarifications:
8 Apr 2025, 10:46 - 21 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals:
21 Apr 2025, 10:00 - 5 May 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea de lucrări de construcții complete sau lucrări parțiale publice din or.Durlești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Apr 2025, 10:46
Date modified
8 Apr 2025, 14:49
Achizitii.md ID
21396644
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea de lucrări de construcții complete sau lucrări parțiale publice din or.Durlești
Budget: 5800000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt gradinita.signed.pdf
anunt gradinita.signed.pdf
Bidding Documents
-ANUNT DE PARTICIPARE
8.04.25 10:46
Date:
8 Apr 2025, 11:48
Question's name:
CS
Question:
Publicati va rog lista cu cantitatile delucrari
Answer (8 Apr 2025, 15:05):
Buna ziua! a fost incarcat
Date:
8 Apr 2025, 13:24
Question's name:
CS
Question:
Va rugam sa plasati Caietul de Sarcini cu volumele de lucrari necesarea afi realizate
Answer (8 Apr 2025, 15:05):
Buna ziua! a fost incarcat
Date:
8 Apr 2025, 18:10
Question's name:
Sursa de finantare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa ne spuneti care este sursa de finantare?
Answer (9 Apr 2025, 08:33):
Buna ziua! Sursa de finantare este proprie.
Date:
9 Apr 2025, 15:23
Question's name:
densitatea materialului termoizolant
Question:
Densitatea materialului termoizolant specificată pentru execuția lucrărilor de termoizolare a fațadelor și glafurilor în pozițiile 19 și subsecvent 24 din caietul de sarcini este de 75 kg/m3. Confirmați corectitudinea acestei specificații sau coordonați cu elaboratorul de deviz să remedieze această eroare. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (11 Apr 2025, 16:16):
Buna ziua! vom reveni cu un raspiuns detaliat
Date:
9 Apr 2025, 17:13
Question's name:
termoizolare soclu
Question:
adițional la remarca din 09.04.2025 ora 15:23. Confirmați corectitudinea materialului termoizolant specificat pentru execuția lucrărilor de termoizolare a soclului (vată minerală) din poziția nr.10 a caietului de sarcini sau coordonați cu elaboratorul de deviz să remedieze această eroare. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (11 Apr 2025, 16:16):
Buna ziua! vom reveni cu un raspiuns detaliat
Date:
15 Apr 2025, 15:31
Question's name:
Răspuns
Question:
Așteptăm răspunsul detaliat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK