1
Enquiry period
with 07.04.2025 16:19
to 14.04.2025 09:00
2
Bidding period
with 14.04.2025 09:00
to 22.04.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 644 016,67 MDL
Period of clarifications: 7 Apr 2025, 16:19 - 14 Apr 2025, 9:00
Submission of proposals: 14 Apr 2025, 9:00 - 22 Apr 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Termoizolarea fațadelor școlii primare ”Spiridon Vangheli” nr.21 din str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți (blocul 4 și 5)”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
8 Apr 2025, 14:31
Estimated value (without VAT)
1 644 016,67 MDL
Achizitii.md ID
21395744
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți
Contract period
28 Apr 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Termoizolarea fațadelor școlii primare ”Spiridon Vangheli” nr.21 din str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți (blocul 4 și 5) CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
7.04.25 16:19
Anunt de participare - Termoizolarea S.Vangheli.semnat
Bidding Documents
Anunt de participare
7.04.25 16:19
DUAE
Bidding Documents
DUAE
7.04.25 16:19
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
7.04.25 16:19
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE
7.04.25 16:19
Lista cu cantitatile de lucrari
Bidding Documents
Lista cu cantitatile de lucrari
7.04.25 16:19
Formular nr.5.semnat
Bidding Documents
Formular nr.5
7.04.25 16:19
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea S.Vangheli.semnat
Bidding Documents
documentatia_standard
7.04.25 16:19
Raportul de verificare.semnat
Bidding Documents
Raportul de verificare
7.04.25 16:19
Lista cu cantitatile de lucrari.semnat
Bidding Documents
Lista cu cantitatile de lucrari
7.04.25 16:19
Formular nr.5
Bidding Documents
Formular nr.5
7.04.25 16:19
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea S.Vangheli
Bidding Documents
formulare, contract-model
7.04.25 16:19
Технич. зад. на работы 21 школа термоиз 2025.
Bidding Documents
caiet de sarcini
7.04.25 16:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SV Regal Construct

Normalized price: 1 134 042,86 MDL
Status: Cancelled
Reason: ”SV Regal Construct„ SRL nu întrunește cerințele de calificare: 1. Experiența similară Operatorul economic a prezentat informația privind contractul nr.IFB-W-11818-RO4 din 25.08.2020, proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.01/12 din 17.12.2020 și proces-verbal de recepție finală nr.1 din 18.07.2021 la obiectul ”Lucrări civile la grădinița de copii Alunelul din s.Gradiște, r-nul Cimișlia„ , în valoare de 798 463,51 lei cu TVA, ceea ce este insuficient pentru a demonstra experiența în corespundere cu cerința: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). Autoritatea contractantă a solicitat cel puțin un contract relevant, executat în ultimii 5 ani, în valoare de cel puțin 1 020 638,57 lei cu TVA (75% din valoarea ofertei depuse 1 360 851,43 lei cu TVA), însoțit de procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, cu certificări de bună execuţie. În urma examinării informației prezentate de agentul economic, s-a dovedit că valoarea contractului menționat supra este mai mică decît cel puțin 75% din valoarea viitorului contract, cu atît mai mult că lucrările de termoizolare constituie 544 300,21 lei, conform datelor din proces-verbal de recepție finală nr.1 din 18.07.2021. La fel, operatorul economic nu a prezentat o listă de contracte relevante, executate în ultimul an de activitate (2024), în valoare ce depășește valoarea viitorului contract, de cel puțin 1 360 851,43 lei cu TVA (valoarea ofertei depuse). Contractele incluse în Anexa nr.13 ce nu țin de lucrări de termoizolare a fațadelor nu sînt luate în considerație. Respectiv, nu este întrunită cerința de la subpct.6 din pct.16 din Anunțul de participare – Declaraţie privind experiența similară aferentă tipului de lucrări prevăzute în documentația de proiect, (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). 2. Dotări specifice (utilajul şi echipamentul) Autoritatea contractantă a solicitat suplinirea informației privind dotări specifice, utilaj şi echipament, și anume, la anexa nr.14 nu au fost anexate certificate tehnice de înmatriculare pentru mecanismele din dotare. Operatorul economic nu a prezentat informația solicitată. 3. Erori aritmetice în devizul-ofertă În conformitate cu pct.84 din Documentația standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări autoritatea contractantă a solicitat clarificări din motivul că, în urma verificării formularelor de deviz nr.5, s-a atestat eroare de calcul pentru pozițiile nr.15, 24, 33, 35 și 44 din ambele compartimente pentru blocul nr.4 și nr.5, prin urmare în formularul nr.3 de deviz au fost incluse valori eronate pentru mai multe tipuri de resurse, inclusiv manoperă, materiale de construcții și utilaje. Ținînd cont de cele menționate supra, SRL ”SV Regal Construct„ a prezentat devizul recalculat în valoare de 1 395 696,79 lei cu TVA, ceea ce a adus la plasarea ofertei pe locul 2 conform clasamentului, din motivul că s-a majorat cu +29 037,80 lei fără TVA: CP INVEST CONSTRUCT 1 143 410,29 -30,45% SV Regal Construct 1 134 042.86 1 163 080.66 -31,02% -29.25% "VLADMIH COMPANY " 1 193 902,08 -27,38% DATACONS SERVICE 1 287 054,16 -22,26% MOSDRAG-SUCCES 1 297 756,36 -21,06% Atractiv Invest 1 451 044,35 -11,74% Cele constatate prezintă motiv de respingere a ofertei SRL ”SV Regal Construct„ în conformitate cu prevederile expuse la pct.82 alin.5) din Documentația standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: 82. Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice respinge oferta în oricare dintre următoarele cazuri: 5) ofertantul modifică, prin clarificările pe care le prezintă, conţinutul propunerii tehnice şi/sau a propunerii financiare, cu excepţia situaţiei în care modificarea este determinată de corectarea erorilor aritmetice sau abaterilor neînsemnate. La fel, corectările erorilor aritmetice din deviz depășesc cuantificarea teoretică în valoarea monetară prevăzută la pct.134 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, respectiv, abaterea nu poate fi considerată neînsemnată: 133. Autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența acesteia. 134. În sensul pct. 133, în cadrul achizițiilor publice de lucrări, prin abateri neînsemnate se consideră abaterile minore din oferta tehnică/financiară ce întrunesc cumulativ următoarele condiții: 1) reprezintă corectări ale unor abateri tehnice minore, iar o eventuală modificare a prețului total al ofertei, indusă de aceste corectări, nu schimbă clasamentul inițial al ofertanților; 2) cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește 1% din prețul total al ofertei; 3) cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește suma de 10 000 de lei din prețul total al ofertei. Oferta SRL ”SV Regal Construct„ se respinge.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

CP INVEST CONSTRUCT

Normalized price: 1 143 410,29 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 1 193 902,08 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

DATACONS SERVICE

Normalized price: 1 287 054,16 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

MOSDRAG-SUCCES

Normalized price: 1 297 756,36 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

Atractiv Invest

Normalized price: 1 451 044,35 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications