1
Enquiry period
with 07.04.2025 16:09
to 17.04.2025 15:48
2
Bidding period
with 17.04.2025 15:48
to 25.04.2025 13:48
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 041 687,47 MDL
Period of clarifications: 7 Apr 2025, 16:09 - 17 Apr 2025, 15:48
Submission of proposals: 17 Apr 2025, 15:48 - 25 Apr 2025, 13:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Reparația acoperișului la clădirea Instituției Publice Centrul de prestare a serviciilor sociale, or. Călărași, situate în orașul Călărași strada Bojole 2

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4044, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Bojole 2
Web site
---
The contact person
Full name
ELENA OASERELE Elena
Contact phone
069294765
Purchase data
Date created
7 Apr 2025, 16:09
Date modified
15 Apr 2025, 15:48
Achizitii.md ID
21395631
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
7.04.25 16:09
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
7.04.25 16:09
form.1 caiet de sarcini desfasurat.pdf form.1 caiet de sarcini desfasurat.pdf
Bidding Documents
Form.1 Caiet de sarcini desfasurat
7.04.25 16:09
anunt de partecipare.signed.pdf anunt de partecipare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
7.04.25 16:09
documentația standard lucrări.docx
Bidding Documents
Documentația standard lucrări
7.04.25 16:09
caiet de sarcini desfășurat.pdf caiet de sarcini desfășurat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini desfășurat.pdf NOU
15.04.25 15:48
Date:
14 Apr 2025, 17:38
Question's name:
Clarificari
Question:
Rugam A.C. sa incarce forma desfasurata a caietului de sarcini , multumim .
Answer (15 Apr 2025, 14:13):
Stimați operatori economici vă informăm că la procedura dată forma desfășurată caietului de sarcini a fost încărcată în sistem la publicarea procedurii .Vă rugăm să verificați cu atenție documentația atașată
Date:
15 Apr 2025, 16:21
Question's name:
Răspuns (15 apr 2025, 14:13)
Question:
Voi cu părere de rău ceva încurcați, voi a-ți publicat formularul nr.1 cu denumirea că e desfășurat dar el nu este desfășurat, caietul de sarcini desfășurat arată pentru fiecare poziție în parte ce resurse cuprinde poziția în cauză...rugăm să publicați caietul de sarcini desfășurat ca să fie pe înțeles fiecare poziție ce resurse cuprinde, ce norme etc., pentru a calcula o ofertă cât mai precisă, mulțumim.
Answer (16 Apr 2025, 08:37):
Stimați operatori economici! Vă mulțumim pentru sesizarea transmisă. Din păcate, în urma unei erori tehnice, un document diferit a fost denumit în mod eronat „Formularul nr. 1 caiet de sarcini desfășurat”. Ca urmare, autoritatea contractantă a procedat la reîncărcarea documentului corect în sistem. Vă rugăm să verificați noua versiune disponibilă, intitulată „Caiet de sarcini desfășurat.pdf NOU”. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date:
16 Apr 2025, 08:30
Question's name:
Calrificare
Question:
Exista un proiect de executie asupra lucrarii date?? daca exista publicati proiectul de executie. Va multumim anticipat
Answer (16 Apr 2025, 11:20):
Stimați operatori economici pentru obiectul dat nu este proiect de execuție. Autoritatea contractantă dispune doar de caietul de sarcini și formularul desfășurat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.