Select the type of procedure
Commercial procurement
21395093
1
Enquiry period
with
07.04.2025 11:41
to 14.04.2025 14:00
to 14.04.2025 14:00
2
Bidding period
with
14.04.2025 14:00
to 19.04.2025 14:00
to 19.04.2025 14:00
3
Auction
22.04.2025 13:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Auction
Estimated value without VAT
574 524 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2025, 11:41 - 14 Apr 2025, 14:00
Submission of proposals:
14 Apr 2025, 14:00 - 19 Apr 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Auction
Servicii de instruire în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2025, 11:41
Date modified
7 Apr 2025, 11:41
Achizitii.md ID
21395093
MTender ID
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Modulul 2 GESTIUNEA FINANCIARĂ A AFACERII (16 ore academice)
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Modulul 4 MANAGEMENTUL PROCESELOR DE AFACERI (16 ore academice)
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Modulul 5 MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE (16 ore academice)
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Modulul 6 CADRU LEGAL ȘI CONTROLUL DE STAT (16 ore academice)
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Modulul 7 OPERAȚIUNI DE EXPORT – IMPORT ( 16 ore academice
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Modulul 8 MANAGEMENTUL STRATEGIC ȘI ELABORAREA STRATEGIILOR DE DEZVOLTARE A COMPANIEI (16 ore academice)
Budget: 63836.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Modulul 9 GESTIUNEA FINANCIARA A ÎNTREPRINDERII (16 ore academice
Budget: 63836.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini procurare servicii de instruire_eficientizarea _i extinderea afacerii__21.03.2025.signed.signed.pdf
caiet de sarcini procurare servicii de instruire_eficientizarea _i extinderea afacerii__21.03.2025.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini procurare servicii de instruire_eficientizarea _i extinderea afacerii__21.03.2025.signed.signed.pdf
7.04.25 11:41
4. anexa 22_specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-4. anexa 22_specificații tehnice.docx
7.04.25 11:41
11. declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
-11. declarația privind beneficiarii finali.docx
7.04.25 11:41
5. anexa 23_specificații de preț.docx
Bidding Documents
-5. anexa 23_specificații de preț.docx
7.04.25 11:41
anunt_de_participare_educatie antreprenoriala 9 loturi.signed.signed.pdf
anunt_de_participare_educatie antreprenoriala 9 loturi.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-anunt_de_participare_educatie antreprenoriala 9 loturi.signed.signed.pdf
7.04.25 11:41
ds_servicii eficientizarea afacerii.docx
Bidding Documents
-ds_servicii eficientizarea afacerii.docx
7.04.25 11:41
10. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
-10. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
7.04.25 11:41
9. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Bidding Documents
-9. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
7.04.25 11:41
17. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Bidding Documents
-17. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
7.04.25 11:41
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK