Select the type of procedure
Commercial procurement
21395091
1
Enquiry period
with
07.04.2025 11:15
to 17.04.2025 10:00
to 17.04.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with
17.04.2025 10:00
to 29.04.2025 10:00
to 29.04.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
4 300 000 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2025, 11:15 - 17 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Apr 2025, 10:00 - 29 Apr 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2025, 11:15
Date modified
8 Apr 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21395091
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari lucrari de reparatie capitala sectia chrurgia nr1 2025.docx
Bidding Documents
-
7.04.25 11:15
Date:
8 Apr 2025, 09:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Redactati caietul de sarcini, e foarte dezastruos, nu corespund pozitiile dupa numerotatie, formularul desfasurat are abateri dintre pozitie si resurs, sau ne conformam asa cum este. Va multumim
Answer (8 Apr 2025, 10:29):
Buna ziua ! Caietul de sarcini este parte componentă a documentației de deviz și proiect, elaborată și verificată de instituții de proiectare și expertizare licențiate în domeniu. Caietul de sarcini este întocmit conform Formularului de deviz nr.1 din documentația standard, cu care Vă conformați
Date:
8 Apr 2025, 11:20
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Buna ziua. În urma exeminării caietului de sarcini și lucrările necesare de executat, cu respectarea tehnologiei și atingerea nivelului de calitate, constatăm faptul ca termenul de executare a lucrărilor anunțat de AC,este foarte mic. Rugăm majorarea termenului de executare cu min. 30 zile lucrătoare. Mulțumim.
Answer (8 Apr 2025, 11:58):
Buna ziua ! Anunț de participare conform punctululiui 12.Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 3 luni din momentul predarii de catre Beneficiar a obiectului/spatiului catre Antreprenor.
Date:
10 Apr 2025, 09:43
Question's name:
Anunț de participare.
Question:
Buna ziua. Ce este indicat în anunțul de participare noi cunoaștem, dar totuș dorim ca AC să intre în esența tipurilor de lucrări, respectarea tehnologiei, și un moment important este că lucrările se vor executa la et.III, ce necesită suplimentar instalarea unilajului de ridicat materialele la etaj și totodată coborîrea deșeurilor în urma demolărilor și executătii lucrărilor. Așa dar rugăm examinarea mesajului dat și găsirea posibilităților de majorare a termenului de execuție a lucrărilor. Mulțumim
Answer (10 Apr 2025, 10:43):
Buna ziua !
Conform documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor, punctul 62: Autoritatea contractantă stabileşte perioada maximă de executare a lucrărilor sau a serviciilor de proiectare și de lucrări pentru obiectul achiziției, reieşind din procesul de executare, în conformitate cu normativele în construcţii.
Referitor la termenul de execuție a lucrărilor Vă informăm că spitalul dispune de 3 accensoare cu o capacitate de 1000 kg. Ținînd cont de experiența executării lucrărilor de reparație capitală a secțiilor instituției cu volum similar ( din 2008 ) toți operatorii economici s-au încadrat în termenul stabilit de 3 luni.
Date:
12 Apr 2025, 14:34
Question's name:
Pozitia 62
Question:
Nu se vede pozitia 62 din CS
Answer (12 Apr 2025, 15:05):
Probabil din neatentie s-a trecut de la pozitia 61 la pozitia 63 . In devizul elaborat de instituția de proiectare fiecare capitol avea numerotatia sa. Pentru evitarea erorilor in perioada de clarificare, elaborarea ofertelor si evaluare numerotatia a fost schimbata.
Date:
12 Apr 2025, 16:13
Question's name:
Pozitia 62
Question:
Va rog sa mai verificati odata devizul proiectantului, presupunem ca este si pozitia 62. Se vad niste resurse inainte de pozitia 63. Pare sa fie CN53A
Answer (12 Apr 2025, 20:50):
Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu
Date:
13 Apr 2025, 11:06
Question's name:
CS Word
Question:
Publicati va rog lista cu cantitatile de lucrari si in format WORD
Answer (13 Apr 2025, 19:21):
Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu
Date:
14 Apr 2025, 11:16
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Verificati pozitia 62. Sau sa criti macar simbolul.
Answer (14 Apr 2025, 11:27):
Pentru pozitia 62:
Simbol :CN53A Denumire lucrărilor: Grunduirea suprafetelor interioare a peretelor cu betonocontact Unitatea de măsură: m2
Cantitatea: 1 463,800.
Caietul de sarcini în WORD este în documentatia standard paginile 48-111
Date:
14 Apr 2025, 12:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Rugăm să indicați cerințele față de cabinele de duș, dimensiunele - poz.159 și poz.160. dacă sunt din sticlă atunci indicați crosimea sticlei. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții ( costul) de ce este diferență? Mulțumim.
Answer (14 Apr 2025, 15:51):
Buna ziua. Cerințele față de cabinele de duș : Pozitia 159 cabinele de duș simplă din sticlă grosimea 4 mm; Pozitia 160 cabinele de duș cu pereti din caramida. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții pentru secția chirurgie , restul 27 sectii cabinetul radiografie.Volumul nesecar 251 secții , Vă multumim
Date:
14 Apr 2025, 14:28
Question's name:
Termen de depunere a ofertelor
Question:
Buna ziua. Cred că împărtășim acelaș gînd cu toți OE și avînd în vedere volumul mare a caietului de sarcini, și faptul că nimerim în perioada sărbătorilor de paști cu zile libere ce aduc deficultăți în lucru cu furnizorii de materiale
și băncile,Rugăm mult dacă e posibil amînarea datei de depunere a ofertelor pentru data de 30.04.2025 ora 14-00. s-au pentru 05.05.2025 ora 14-00. Mulțumim pentru înțălegere și susținere.
Answer (14 Apr 2025, 15:04):
Buna ziua ! Conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, Capitolul VIII,
DERULAREA PROCEDURII DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ, Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor
(1) Autoritatea contractantă fixează locul, data şi ora limită de depunere a ofertelor conform prevederilor prezentei legi. În anunțul de participare, punctul 16., subpunctul 3 : Garanţia pentru ofertă 1% din valoarea ofertei fără TVA - 1.Original, confirmat prin semnătura electronică a participantului (Anexa nr. 9 la documentația standart)
2. transfer la contul autorității contractante (se va face pe codul IBAN MD25ML000000002251806281, codul băncii MOLDMD2X306) Confirmat prin semnatura electronică
Date:
14 Apr 2025, 15:28
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
In p.20 metionati ca e necesar certificate la materialele care vor fi folosite, se incarca in sistem odata cu oferta sau de catre Antreprenorul care va cistiga licitatia, nu e clar, va rog explicati.
Answer (14 Apr 2025, 15:40):
În anunțul de participare, punctul 20 Certificate de calitate a principalelor materiale utilizate - OBLIGATORIU
Date:
14 Apr 2025, 16:46
Question's name:
Data depunerii ofertelor
Question:
Buna ziua. Noi susținem OE care a eșit cu solicitarea de aminare cu cîteva zile a datei de depunere a ofertei înaintînd argumente justificate dar d-stră răspundeți ca pe șablon din numele membrilor grupului de lucru fără a intra cît de puțin în esența întrebării motivînd cu depunerea garanției pentru ofertă și altele ce nu au nimic comun cu subiectul solicitării.Totuș rugăm, în susținerea OE care a înaintat solicitarea dată, examinarea ei la ședința grupului de lucru, că în esență nu schimbă nimic. Mulțumim
Answer (14 Apr 2025, 17:03):
Buna ziua. Conform Hotărîrii Guvernului Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea a 2-a,punctul 64. Autoritatea contractantă, înainte de lansarea licitației deschise, este obligată să publice în Buletinul achizițiilor publice anunțul de participare pentru informarea potențialilor ofertanți, astfel încât aceștia să își poată pregăti ofertele. Perioada dintre data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK