Select the type of procedure
Commercial procurement
21395091
1
Enquiry period
with
07.04.2025 11:15
to 17.04.2025 10:00
to 17.04.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with
17.04.2025 10:00
to 29.04.2025 10:00
to 29.04.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
4 300 000 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2025, 11:15 - 17 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Apr 2025, 10:00 - 29 Apr 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2025, 11:15
Date modified
8 Apr 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21395091
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari lucrari de reparatie capitala sectia chrurgia nr1 2025.docx
Bidding Documents
-
7.04.25 11:15
Date:
8 Apr 2025, 09:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Redactati caietul de sarcini, e foarte dezastruos, nu corespund pozitiile dupa numerotatie, formularul desfasurat are abateri dintre pozitie si resurs, sau ne conformam asa cum este. Va multumim
Answer (8 Apr 2025, 10:29):
Buna ziua ! Caietul de sarcini este parte componentă a documentației de deviz și proiect, elaborată și verificată de instituții de proiectare și expertizare licențiate în domeniu. Caietul de sarcini este întocmit conform Formularului de deviz nr.1 din documentația standard, cu care Vă conformați
Date:
8 Apr 2025, 11:20
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Buna ziua. În urma exeminării caietului de sarcini și lucrările necesare de executat, cu respectarea tehnologiei și atingerea nivelului de calitate, constatăm faptul ca termenul de executare a lucrărilor anunțat de AC,este foarte mic. Rugăm majorarea termenului de executare cu min. 30 zile lucrătoare. Mulțumim.
Answer (8 Apr 2025, 11:58):
Buna ziua ! Anunț de participare conform punctululiui 12.Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 3 luni din momentul predarii de catre Beneficiar a obiectului/spatiului catre Antreprenor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK