1
Enquiry period
with 04.04.2025 17:01
to 08.04.2025 18:00
2
Bidding period
with 08.04.2025 18:00
to 17.04.2025 19:00
7 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 416 666 MDL
Period of clarifications: 4 Apr 2025, 17:01 - 8 Apr 2025, 18:00
Submission of proposals: 8 Apr 2025, 18:00 - 17 Apr 2025, 19:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Achiziționarea lucrărilor de confecționare, ansamblare și instalare a căsuțelor pentru iarmaroc în or. Leova.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Unirii nr.22
Web site
---
The contact person
Full name
Iurie Grețu
Contact phone
069033357
Purchase data
Date created
4 Apr 2025, 16:56
Date modified
5 Apr 2025, 12:05
Achizitii.md ID
21394496
CPV
45420000-7 - Lucrări de tâmplărie şi de dulgherie
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202504041658_DS lucrari .docx
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041658_Caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041658_DUAE.doc
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041658_declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041658_Caiet de sarcini.doc
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041657_Anunt de participare operatori.signed.pdf
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
202504041658_Mostra.jpg
Bidding Documents
-
4.04.25 17:01
Date:
5 Apr 2025, 12:05
Question's name:
schita de proiect
Question:
Publicati o schita de executie .Caietul de sarcini publicati va rog cu simboluri .
Answer (8 Apr 2025, 17:56):
La solicitarea dvs. electronică din data de 05.04.2025, Primăria or. Leova Vă comunică următoarele: La întocmirea și aprobarea documentelor/actelor pentru procedura de achiziție publică enumerată supra, autoritatea contractantă s-a condus după prevederile Articolul 17 alin. (1) ,,Datele de calificare ale operatorilor economici” din cadrul Legii nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează următoarele: ,,(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competenten stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”. În ceia ce privește prima parte a întrebării dvs. privind ,,schița de execuție” – dacă prin aceasta se are în vedere perioada de execuție a lucrărilor solicitate, acestea vor fi executate într-o perioadă rezonabilă coordonată de ambele părți contractante, dar care desigur să nu depășească perioada de valabilitate a contractului care va fi încheiat de părți. În ceia ce privește cealaltă parte a solicitării dvs. privind publicarea ,,caietului de sarcini cu siomboluri” – autoritatea contractantă nu consideră că este necesar, deoarece caietul de sarcini prezentat se încadrează perfect în prevederile art. 37 alin. (6) ,, Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor” din Legea nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează următoarele: ,, (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. Adițional, la cele menționate supra, vă aducem la cunoștință că Caietul de sarcini prezentat, se încadrează necondiționat în prevederile pct.27 alin. (2) din Hotărîrea de Guvern nr.638 din 26.08.2020 ,,pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări” care prevede: ,, Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: ….2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final;”. În continuitatea celor menționate, autoritatea contractantă nu vede necesitatea prezentării adiționale a unui caiet de sarcini cu simboluri, deoarece consideră că în caietul de sarcini prezentat este nominalizat și indicat concret toate modalitățile lucrărilor ce necesită a fi executate la confecționarea, ansamblarea și instalarea căsuțelor de iarmaroc solicitate. Grupul de lucru pentru achiziții a instituției publice în cadrul evaluării ofertelor se va conduce și după principiul ingioniozității participanților la procedura de achiziție și mai ales a modalității de a prezenta în documentele tehnice cum va arăta produsul solicitat. Totodată, în finalitatea celor relatate, aducem la cunoștință faptul că, administrația publică locală reiterează faptul, că respectă în totalitate legislația achizițiilor publice, precum și va respecta decizia nemijlocită a persoanelor juridice de a participa sau nu a participa la procedura de achiziție. Decizie ce aparține necondiționat tuturor operatorilor economici.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.