1
Enquiry period
with 04.04.2025 11:39
to 14.04.2025 10:00
2
Bidding period
with 14.04.2025 10:00
to 29.04.2025 10:00
5 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 3 389 987,63 MDL
Period of clarifications: 4 Apr 2025, 11:39 - 14 Apr 2025, 10:00
Submission of proposals: 14 Apr 2025, 10:00 - 29 Apr 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lucrări de reparație curente din incinta sediului MAI
bd. Stefan cel Mare,75

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Full name
Grisca Rodica
Contact phone
255-664
Purchase data
Date created
4 Apr 2025, 11:39
Date modified
7 Apr 2025, 12:09
Achizitii.md ID
21393839
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
doc stand_lucrari mai.docx
Bidding Documents
Documentația standard
4.04.25 11:39
duae_ro_nou.docx
Bidding Documents
DUAE
4.04.25 12:02
Lucrări de reparație curente din incinta sediului MAI bd. Stefan cel Mare,75
Date:
7 Apr 2025, 12:09
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, plasati va rog caietul de sarcini in forma desfasurata.
Answer (7 Apr 2025, 12:58):
Bună ziua, nu este clar formulată întrebarea: La care formă desfășurată Vă referiți? Or, caietul de sarcini conține date referitor la simbolul normei de resurse, tipul de lucrări, unitatea de măsură și cantitatea. La toate cheltuielile directe urmează să calculați: asigurările sociale, cheltuielile de transport a materialelor de construcție, cheltuielile de regie, beneficiul de deviz, TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.