Select the type of procedure
Commercial procurement
21393040
1
Enquiry period
with
03.04.2025 15:30
to 16.04.2025 16:11
to 16.04.2025 16:11
1 day left
2
Bidding period
with
16.04.2025 16:11
to 26.04.2025 16:11
to 26.04.2025 16:11
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
850 000 MDL
Period of clarifications:
3 Apr 2025, 15:30 - 16 Apr 2025, 16:11
Submission of proposals:
16 Apr 2025, 16:11 - 26 Apr 2025, 16:11
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Serviciilor de evaluare a complexului patrimonial unic Întreprinderea de Stat „Fabrica de sticlă din Chișinău” (Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău”).
Date generale despre Întreprinderea de Stat „Fabrica de sticlă din Chișinău”:
1. IDNO: 1002600008924.
2. Data înregistrării de stat: 14.06.2002.
3. Adresa juridică: MD-2023, str. Transnistria, 20, mun. Chișinău, Republica Moldova.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Apr 2025, 15:30
Date modified
9 Apr 2025, 10:18
Achizitii.md ID
21393040
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
cs_evaluare_is_fabrica de sticla.semnat.pdf
cs_evaluare_is_fabrica de sticla.semnat.pdf
Bidding Documents
-
3.04.25 15:30
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
Documents history
-
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 77e83578-48de-4d91-a42e-d143e925b729
Bidding Documents
-
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 77e83578-48de-4d91-a42e-d143e925b729
Bidding Documents
Bidding Documents
-
3.04.25 16:51
Date:
9 Apr 2025, 10:18
Question's name:
Date și informații adiționale
Question:
Bună ziua, conform Caietului de Sarcini și anume punctul V. Cerințe de realizare a sarcinilor, observăm că rapotul de evaluare trebuie să cuprindă următoarele părți:
PARTEA I
Identificarea întreprinderii;
Descrierea domeniului de activitate, inclusiv a istoricului activității întreprinderii
PARTEA II
Estimarea valorii de piață a Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” ca complex patrimonial unic
PARTEA III
Evaluarea businessului (afacerii)
PARTEA IV
Programul investițional postprivatizare
PARTEA V
Raportul Due Dilligence
PARTEA VI
Raport tehnic.
Având în vedere aceste cerințe, considerăm relevant să furnizați informații adiționale, precum:
Balanța și situațiile financiare pentru ultima perioadă,
Registrul de mijloace fixe pentru anul 2024.
Answer (10 Apr 2025, 14:11):
Cu referire la solicitarea Dvs. informăm că Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” încă nu a prezentat situațiile financiare pentru anul 2024 la Biroul Național de Statistică al RM, or, conform prevederilor alin. (3), art. 33 al Legii contabilității și raportării financiare nr. 287/2017, termenul limită de prezentare situațiiloror financiare individuale, este de 150 de zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (29 mai 2025).
Respectiv, la etapa actuală puteți să vă informați referitor la Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” din informația plasată pe pagina web a Agenției Proprietății Publice, link-ul https://app.gov.md/companies/fabrica-de-sticla-din-chisinau/ și a Depozitarului public al situațiilor financiare, link-ul https://depozitar.statistica.md/.
Date:
11 Apr 2025, 17:10
Question's name:
Clarificare Livrabile
Question:
Bună ziua,
Vă rugăm respectuos să ne oferiți clarificări cu privire la perioada de referință avută în vedere pentru completarea informațiilor din această categorie a raportului.
Această secțiune vizează aspecte juridice relevante, precum:
litigii în care întreprinderea este sau a fost implicată;
riscurile asociate acestor litigii și potențialele impacturi financiare ori operaționale;
contractele încheiate de întreprindere;
licențele și autorizațiile deținute;
conformitatea activității cu legislația privind protecția mediului;
eventualele încălcări ale reglementărilor și măsurile corective întreprinse.
Pentru o completare cât mai exactă, vă rugăm să ne precizați dacă este necesară prezentarea situației:
a) pentru o anumită perioadă istorică (ex. ultimii 5 ani, similar cu cerințele din due diligence-ul financiar), sau
b) la un moment de referință specific (ex. situația existentă la data de 31.12.2025).
Vă mulțumim anticipat pentru lămuriri.
Answer (14 Apr 2025, 16:11):
Aspectele juridice enumerate vor fi prezentate la situația existentă în data/ziua perfectării raportului de evaluare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK