Select the type of procedure
Commercial procurement
21388790
1
Enquiry period
with
28.03.2025 11:56
to 02.04.2025 11:00
to 02.04.2025 11:00
1 day left
2
Bidding period
with
02.04.2025 11:00
to 09.04.2025 11:00
to 09.04.2025 11:00
3
Auction
10.04.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
200 000 MDL
Period of clarifications:
28 Mar 2025, 11:56 - 2 Apr 2025, 11:00
Submission of proposals:
2 Apr 2025, 11:00 - 9 Apr 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație a acoperișului din membrane bituminoase la blocul secției chirurgie a Spitalul Raional Șoldănești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Mar 2025, 11:56
Date modified
30 Mar 2025, 20:26
Achizitii.md ID
21388790
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț reparație pod secția chirurgie.semnat.pdf
anunț reparație pod secția chirurgie.semnat.pdf
tenderNotice
-
28.03.25 11:56
Date:
30 Mar 2025, 20:26
Question's name:
conditii
Question:
stimata ac, pu o procedura de preturi mici, ati impus conditii foarte riguroase, agentii economici cu experienta, dar care nu au ISO, nu vor avea posobilitatea sa aprticipe. Rugam sa revizuiti conditiile!
Answer (31 Mar 2025, 09:20):
Bună ziua,comform DS adoptată de MF punctele 41,42 AC va accepta orice alte certificări prezentate de OP respectiv, în măsura în care acesta confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității,și respectării securității în muncă etc. Și este un COP. O zi bună.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK