1
Enquiry period
with 14.03.2025 17:43
to 17.03.2025 09:00
2
Bidding period
with 17.03.2025 09:00
to 20.03.2025 09:00
3
Auction
21.03.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 105 000 MDL
Period of clarifications: 14 Mar 2025, 17:43 - 17 Mar 2025, 9:00
Submission of proposals: 17 Mar 2025, 9:00 - 20 Mar 2025, 9:00
Auction start date: 21 Mar 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

-Servicii de complicație joasă: mentenanță periodică, mentenanță corectivă, preventivă și reparații curente a sistemului digital de imagistică;
- Servicii de complicație înaltă: reparații cu schimbarea pachetelor electrice, circuitelor și pieselor cu reglarea în ansamblu;
- Montarea consumabilelor și pieselor de schimb, ajustarea acestora;
- Servicii de profilaxie, conform manualului tehnic;
- Verificarea parametrilor conform manualului tehnic;
- Garanția serviciilor prestate va fi cel puțin 6 luni din data prestării;
- Înlaturarea defecțiunilor tehnice max – 1 zi lucrătoare.
- Timpul de reacție – 1 oră telefon și 24 ore la sediul IMSP PSR
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlaicu Pârcălab, nr. 17
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Chiroșca
Contact phone
069974446
Purchase data
Date created
14 Mar 2025, 17:39
Date modified
14 Mar 2025, 17:43
Estimated value (without VAT)
105 000 MDL
The minimum downward of the price
1 050 MDL
Achizitii.md ID
21380646
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlaicu Pârcălab, nr. 17
Contract period
1 Apr 2025 16:42 - 31 Dec 2025 16:42
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire/mentenanță și reparație a Sistemului digital de imagistică dentară Panoramică (Ortopantomograf) Cone Beam CT (3D) și CEPH (Cefalometrie) CPV: 50421200-4 - Repair and maintenance services of X-ray equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
14.03.25 17:43
declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
14.03.25 17:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Vipromed Service

Normalized price: 105 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta operatorului economic corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications