Select the type of procedure
Commercial procurement
21380640
1
Enquiry period
with
31.03.2025 15:02
to 10.04.2025 13:00
to 10.04.2025 13:00
2
Bidding period
with
10.04.2025 13:00
to 21.04.2025 15:00
to 21.04.2025 15:00
10 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
7 475 833,18 MDL
Period of clarifications:
31 Mar 2025, 15:02 - 10 Apr 2025, 13:00
Submission of proposals:
10 Apr 2025, 13:00 - 21 Apr 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Reparația curent a drumurilor locale de interes raional cu îmbrăcăminte din pămînt, macadam din r. Căușeni pentru anul 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Mar 2025, 15:02
Date modified
31 Mar 2025, 21:38
Achizitii.md ID
21380640
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
31.03.25 15:02
Date:
31 Mar 2025, 21:38
Question's name:
garantie
Question:
lucrari de intretinere si cereti 3 ani de garantie, e cam prea mult, in baza la ce solicitati asa garantie? modificati va rog minim 1 an, ms
Answer (10 Apr 2025, 09:53):
Sunt lucrări de reparație și întreținere, decizia grupului de lucru de a solicita garanția de bună execuție pe un termen de 3 ani, pentru a asigura executarea eficientă a lucrărilor, de către câștigătorul licitației.
Date:
1 Apr 2025, 09:24
Question's name:
Locații
Question:
Indicații vă rog Pichetele, Km sau locurile detaliat, adresa, nu doar denumirea drumului.
Answer (2 Apr 2025, 14:59):
În legătură cu faptul, că de la momentul efectuării vizitii în teritoriu, de către Comisia raională privind aprecierea volumului de lucrări. incluse în Programul de întreținere, reparație și administrare a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2025, constituită prin Dispoziția președintelui raionului Căușeninr. 136-a din 17.10.2024, în perioada octombrie-noiembrie 2024 și aprobarea listei defectelor, după sezonul de iarnă situația s-a modificat.
Astfel, în momentul transmiterii șantierului în lucru câștigătorului licitației (antreprenorului) în baza procesului verbal, vor fi stabilite în comun acord selectiv locurile detaliate care vor fi supuse reparației.
Date:
2 Apr 2025, 16:16
Question's name:
Volume de lucrări detaliate
Question:
Dacă lista defectelor s-a modificat, de ce petreceți achiziția mai departe și mergeți intenționat la modificări și trucări de volume? Despre modificările descrise de Dumneavoastră știe doar SA Drumuri Căușeni?
Answer (3 Apr 2025, 08:10):
Volumul de lucrări nu este modificat, citiți mai atent raspunsul de mai sus. Toata activitatea grupului de lucru este absolut transparentă.
Date:
7 Apr 2025, 10:05
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Stimata AC, precizati va rog daca e posibil ca Garantia pentru oferta sa fie constituita sub forma de transfer bancar, totodată va rugam respectuos sa publicati rechizitele bancare. Multumesc Anticipat!
Answer (10 Apr 2025, 09:40):
Conform anunțului de participare, Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă, (emisă de o bancă comercială) Scrisoare de garantie bancara, Anexa nr.9 din Documentația Standard, care este obligatorie pentru toți candidații doritorii de a participa la licitație.
Date:
8 Apr 2025, 11:40
Question's name:
Experienta similara
Question:
Referitor la cerința privind experiența similară în domeniul de activitate aferent obiectului contractului (minimum 5 ani), vă rugăm să clarificați fundamentul legal al acestei cerințe, având în vedere că, potrivit art. 22 alin. (2) lit. a) din Legea achizițiilor publice, autoritatea contractantă poate solicita o listă a principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani. În acest sens, vă rugăm să precizați dacă se poate considera îndeplinită cerința privind experiența și prin demonstrarea prestării de servicii relevante în ultimii 3 ani, conform prevederilor legale?
Answer (10 Apr 2025, 09:33):
Legea 131/2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, alin. (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK