1
Enquiry period
with 12.03.2025 15:26
to 14.03.2025 13:30
11 hours left
2
Bidding period
with 14.03.2025 13:30
to 18.03.2025 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 199 800 MDL
Period of clarifications: 12 Mar 2025, 15:26 - 14 Mar 2025, 13:30
Submission of proposals: 14 Mar 2025, 13:30 - 18 Mar 2025, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Echipament și tehnică de calcul conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
12 Mar 2025, 15:26
Date modified
12 Mar 2025, 17:03
Achizitii.md ID
21378817
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini compiutere.docx
Bidding Documents
-
12.03.25 15:26
duae.docx
Bidding Documents
-
12.03.25 15:26
anunt tehnică de calcul.docx
Bidding Documents
-
12.03.25 15:26
Date:
12 Mar 2025, 17:03
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua, rugam sa prelungiti termenul de livrare pana la 30 zile. Nu toti operatorii economici au stocuri suficiente, iar importul acestora necesita mai mult de 10 zile.
Answer (13 Mar 2025, 08:49):
Bună ziua, veți fii informați din timp și nu toată marfa va fi achiziționată o dată.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.