Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
500 000 MDL
Period of clarifications:
11 Mar 2025, 12:35 - 20 Mar 2025, 12:36
Submission of proposals:
20 Mar 2025, 12:36 - 27 Mar 2025, 17:36
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Hub IT Educațional pentru Dezvoltarea Competențelor Profesionale în cadrul IP Școala Profesională din Leova
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Valoarea estimativă greșită
Date of cancellation
3 Apr 2025, 14:07
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, str.Independentei 60
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Mar 2025, 12:35
Date modified
3 Apr 2025, 14:07
Achizitii.md ID
21377523
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Mobilier pentru clasa de informatică
Budget: 72000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
11 Mar 2025, 12:57
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua
Care este termenul de livrare a bunurilor si unde urmeaza sa fie livrate?
Answer (11 Mar 2025, 13:34):
Bună ziua, după semnarea contractului în decurs de 30 zile. Livrarea or.Leova, str.Independenței, 60. Școala Profesională din Leova
Date:
11 Mar 2025, 13:19
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua rugam de a anexa specificatiile tehnice pentru bunurile solicitate
Answer (11 Mar 2025, 13:35):
Bună ziua. La ce anume?
Date:
11 Mar 2025, 13:40
Question's name:
Lot3
Question:
Buna ziua
Rugam de a anexat speecifiatia tehnica.
Mersi
Answer (11 Mar 2025, 13:46):
Bună ziua, este scris în anunț. S-au doriți ceva mai concret?
Date:
11 Mar 2025, 13:59
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua! Rugam sa ne oferiti rechizitele pentru transferul garantiei bancare.
Answer (12 Mar 2025, 08:08):
Bună dimineața, scriți aici spleova@gmail.com
Date:
11 Mar 2025, 14:04
Question's name:
Lot3
Question:
Privind tabla smart care e solicitata tabla are nevoie de stattv(picioare), sau va fi montata pe perete?
Answer (11 Mar 2025, 14:29):
tabla va fi montata pe perete
Date:
11 Mar 2025, 14:15
Question's name:
Lot Nr. 2
Question:
Buna ziua! Rugam sa anexati specificațiile tehnice pentru Lotul Nr. 2.
Answer (11 Mar 2025, 14:54):
Masa standard pentru calculator de o persoană, aproximativ 1 m lățimea.
Tablă interactivă
Date:
11 Mar 2025, 15:27
Question's name:
Dimensiuni
Question:
Buna ziua
Dumenavoastra vreti tabla de 75 inch sau televizor ?
Deoarece dimensiunile nu coincid
Answer (11 Mar 2025, 15:28):
Bună ziua, vrem tablă interactivă
Date:
11 Mar 2025, 15:37
Question's name:
Răspuns (11 mart 2025, 15:28): Bună ziua, vrem tablă interactivă
Question:
Bună ziua Vă rugăm să clarificați, este necesar un proiector pentru funcționare? Și, de asemenea, ce luminozitate ar trebui să fie? Deoarece Iluminarea variază foarte mult în diferite încăperi. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Answer (11 Mar 2025, 15:42):
Ecran vrem, am pus o imagine în anunț. Doar ecran
Date:
11 Mar 2025, 15:59
Question's name:
Răspuns (11 mart 2025, 15:42): Ecran vrem, am pus o imagine în anunț. Doar ecran
Question:
Întrebarea legată de lotul 3 (Tablă SMART interactivă)
Answer (12 Mar 2025, 08:02):
tabla să fie în jur la suma indicată, 2 bucăți
Date:
11 Mar 2025, 17:04
Question's name:
lot 1
Question:
La calculator de masa trebuie monitor?
Answer (12 Mar 2025, 08:00):
Da, tot setul, procesor, monitor, tastatură, mause
Date:
11 Mar 2025, 19:24
Question's name:
Loturi
Question:
Buna ziua
Operatorul economic poate oferta pe loturi ?
Answer (12 Mar 2025, 08:01):
Bună dimineața, da, desigur
Tablă interactivă
Date:
12 Mar 2025, 09:21
Question's name:
Doar tabla sau complex?
Question:
Bună ziua! Vreau să vă explic că o tablă interactivă, fără un proiector corect instalat și fără un computer cu software specializat, va fi pur și simplu o tablă pe care se poate scrie cu markerul. Vă interesează doar achiziționarea tablei sau doriți să cumpărați întregul sistem funcțional (inclusiv proiectorul și computerul cu software-ul necesar)?
Answer (12 Mar 2025, 10:18):
Bună ziua, am făcut modificările în anunț, inclusiv proiectorul și computerul cu software-ul necesar
Date:
12 Mar 2025, 11:05
Question's name:
Echipament NOU?
Question:
Bună ziua. Am dori să vă întrebăm. Toate echipamentele trebuie să fie noi, cu garanție?
Answer (12 Mar 2025, 11:07):
Bună ziua, Da desigur, doar noi, cu garanție
Set Calculatoare de masă și laptopuri
Date:
12 Mar 2025, 11:09
Question's name:
Diagonala ecran PC/Laptop?
Question:
Vă rog să-mi spuneți diagonala minimă/maximă necesară pentru un monitor de computer și laptop?
Answer (18 Mar 2025, 12:36):
este scris în specificație
Tablă interactivă
Date:
17 Mar 2025, 11:45
Question's name:
Favorizeze un anumit produs sau un anumit furnizor
Question:
În urma analizei Caietului de Sarcini aferent procedurii de achiziție, am constatat că specificațiile tehnice prevăzute pentru Lotul nr. 3 sunt redactate într-un mod care pare să favorizeze un anumit produs sau un anumit furnizor. Această abordare limitează concurența și contravine principiilor transparenței și tratamentului egal prevăzute de legislația achizițiilor publice.
Vă rugăm să reevaluați specificațiile tehnice astfel încât acestea să fie formulate într-un mod neutru, bazat pe performanță și cerințe funcționale, permițând astfel participarea unui număr mai mare de ofertanți. Oferirea unor criterii mai generale și obiective va asigura o competiție corectă și va permite obținerea celei mai bune oferte din punct de vedere al raportului calitate-preț
Answer (18 Mar 2025, 12:30):
Stimate operator economic, în anunțul de participare au fost indicate niște cerințe minime pe care urmează să le îndepliniți în caz de intenționați să depuneți o ofertă. Nimeni nu Vă împiedică să prezentați un produs mai bun, mai performant și desigur la cel mai mic preț. În caz de aveți intenția de a participa la procedura dată, Vă rugăm să respectați cerințele specificate în documentația de atribuire. Vă mulțumim anticipat.
Tablă interactivă
Date:
17 Mar 2025, 11:46
Question's name:
Aspecte juridice
Question:
În cazul în care un Caiet de Sarcini favorizează un anumit produs sau furnizor, acesta poate fi considerat neconform cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice (în cazul Republicii Moldova) sau cu Directiva 2014/24/UE privind achizițiile publice (în cazul legislației europene).
Conform articolului 7, alineatul (2) din Legea nr. 131/2015, autoritățile contractante trebuie să asigure respectarea principiilor de nediscriminare, tratament egal, transparență, proporționalitate și recunoaștere reciprocă în procesul de achiziție.
De asemenea, articolul 37, alineatul (7) din aceeași lege prevede că specificațiile tehnice nu trebuie să favorizeze un anumit operator economic sau produs și trebuie să fie formulate astfel încât să permită concurența loială.
Dacă se constată o încălcare a acestor prevederi, procedura de achiziție poate fi contestată conform articolului 85 din Legea 131/2015, ceea ce poate duce la:
• Anularea procedurii de achiziție de către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC);
• Aplicarea de sancțiuni administrative autorității contractante;
• Răspunderea disciplinară sau contravențională a persoanelor responsabile de întocmirea documentației restrictive.
În cazul legislației europene, articolul 42 din Directiva 2014/24/UE impune ca specificațiile tehnice să fie neutre și bazate pe cerințe de performanță și funcționalitate, iar orice restricție artificială poate duce la contestarea achiziției.
Astfel, pentru evitarea riscurilor legale, recomandăm ajustarea Caietului de Sarcini astfel încât să fie conform cu principiile legislației în vigoare.
Answer (18 Mar 2025, 12:30):
Stimate operator economic, în anunțul de participare au fost indicate niște cerințe minime pe care urmează să le îndepliniți în caz de intenționați să depuneți o ofertă. Nimeni nu Vă împiedică să prezentați un produs mai bun, mai performant și desigur la cel mai mic preț. În caz de aveți intenția de a participa la procedura dată, Vă rugăm să respectați cerințele specificate în documentația de atribuire. Vă mulțumim anticipat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK