1
Enquiry period
with 10.03.2025 14:27
to 20.03.2025 15:00
2
Bidding period
with 20.03.2025 15:00
to 25.03.2025 16:00
3
Auction
with 26.03.2025 14:14
to 26.03.2025 14:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2025, 14:27 - 20 Mar 2025, 15:00
Submission of proposals: 20 Mar 2025, 15:00 - 25 Mar 2025, 16:00
Auction start date: 26 Mar 2025, 14:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 şi HG nr.929/2009.
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 14:16
Date modified
10 Mar 2025, 14:27
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
The minimum downward of the price
600 MDL
Achizitii.md ID
21377004
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
10 Apr 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Ceapă CPV: 03221113-1 - Onions
Quantity: 20000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.03.25 14:27
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
10.03.25 14:27
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
10.03.25 14:27
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
10.03.25 14:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 132 800 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile, „Varză albă” și „Ceapă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

GEOTER-COM

Normalized price: 150 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications