Public procurement
21377004
Cartofi alimentari
1
Enquiry period
with 10.03.2025 14:27
to 20.03.2025 15:00
to 20.03.2025 15:00
2
Bidding period
with 20.03.2025 15:00
to 25.03.2025 16:00
to 25.03.2025 16:00
3
Auction
with 26.03.2025 13:00
to 26.03.2025 13:09
to 26.03.2025 13:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
1 275 000 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2025, 14:27 - 20 Mar 2025, 15:00
Submission of proposals:
20 Mar 2025, 15:00 - 25 Mar 2025, 16:00
Auction start date:
26 Mar 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 14:16
Date modified
10 Mar 2025, 14:27
Estimated value (without VAT)
1 275 000 MDL
The minimum downward of the price
5 100 MDL
Achizitii.md ID
21377004
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
10 Apr 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 150000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.03.25 14:27
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
10.03.25 14:27
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
1 299 899 MDL
Status:
Winner
La loturile „Cartofi alimentari”, „Morcov proaspăt”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare
03.04.25 10:04
Reason: La loturile „Cartofi alimentari”, „Morcov proaspăt”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare
Qualification documents
Winning Bid
3.04.25 10:04
Winning Bid
3.04.25 10:04
decizia legume 44-25 din 02.04.2025.pdf
decizia legume 44-25 din 02.04.2025.pdf
ID: 6f59f275-9920-49b5-8a5c-356ece9e4c6f
Evaluation Reports
3.04.25 10:04
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 79fd2e7b-6835-472d-8996-932ab4b4d824
Winning Bid
3.04.25 10:04
certificat privind lipsa restantelor - 1141438 (1).semnat.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1141438 (1).semnat.pdf
ID: 8bc02edf-3a88-4615-86c2-aa2ddb33d98a
Winning Bid
3.04.25 10:04
certificate de calitate.semnat.pdf
certificate de calitate.semnat.pdf
ID: a1291dc3-d876-4e04-8478-82c8d076911a
Winning Bid
3.04.25 10:04
Winning Bid
3.04.25 10:04
clarificari sija prim 27.03.2025.signed.pdf
clarificari sija prim 27.03.2025.signed.pdf
ID: c7cc0739-6956-47a8-a407-3ea6159e78ce
Complaints and review decisions
3.04.25 10:04
Winning Bid
3.04.25 10:04
Winning Bid
3.04.25 10:04
Winning Bid
3.04.25 10:04
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:03
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:03
Opening date:
27.03.25 13:25
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
25.03.25 08:59
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 08:59
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:04
Opening date:
27.03.25 13:25
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
25.03.25 09:02
Opening date:
27.03.25 13:25
2
Participant(s) name(s):
GEOTER-COM
Normalized price:
1 299 900 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 660d32e8-526a-465f-9912-ad4f13733f76
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: a2f9f006-5fec-4430-ba3a-5a4c85161b58
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
ID: b122a7c7-2ead-40d6-94ca-d4a58e25f90a
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
2. garantia bancara.signed.pdf
2. garantia bancara.signed.pdf
ID: d3fc3b29-6fbd-46bd-94ae-210ba129abb6
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
ID: dc22a3a2-207d-4ae5-88cf-607054284bec
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
21.03.25 16:16
Opening date:
27.03.25 13:17
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK