1
Enquiry period
with 10.03.2025 13:16
to 20.03.2025 15:00
4 days left
2
Bidding period
with 20.03.2025 15:00
to 31.03.2025 15:00
3
Auction
01.04.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 800 000 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2025, 13:16 - 20 Mar 2025, 15:00
Submission of proposals: 20 Mar 2025, 15:00 - 31 Mar 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Aeronave fără pilot la bord de talie mică, de tip quadrocopter

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Bradu
Contact phone
022 259-648
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 13:16
Date modified
11 Mar 2025, 14:18
Achizitii.md ID
21376889
CPV
34700000-4 - Aeronave şi nave spaţiale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
11 Mar 2025, 14:18
Question's name:
Declarație privind lista principalelor livrări efectuate în ultimii 3 ani de activitate
Question:
Stimata autoritate contractanta. Pentru a se respecta principiile liberei concurente si a crea posibilitatea de participare la mai multi operatori economici, solicitam ca: conform punctului 6 din anuntul de participare “demonstrarea experienței și capacității furnizorului de a livra aeronave fără pilot la bord (Drone, UAV)” – sa fie acceptata ( recunoscuta) experienta contractantului sau subcontractatului - care va fi vizat prin DUAE si anexarea tuturor documentelor confirmative de contractare si livrare. Va Multumim.
Answer (12 Mar 2025, 17:07):
Stimate potențial participant, IGPF, în calitatea sa de autoritate contractantă, a demarat procedura de achiziții, cu respectarea întocmai a principiilor de domeniu, în relațiile de achiziții publice. În conformitate cu Legea nr. 183/2012 privind achizițiile publice și principiile fundamentale care guvernează aceste proceduri, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul liberei concurențe, care presupune asigurarea unui tratament egal, nediscriminatoriu și transparent pentru toți operatorii economici care doresc să participe la procedura de achiziție. Astfel, documentația de atribuire a fost elaborată astfel încât să permită accesul unui număr larg de participanți, menținând în același timp standardele necesare pentru asigurarea calității și performanței bunurilor solicitate. Referitor la posibilitatea de a accepta experiența subcontractatului, facem referire la art. 75 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care reglementează utilizarea subcontractanților. Conform acestui articol, autoritatea contractantă are dreptul de a permite subcontractarea anumitor părți din contract, însă este necesar ca oferta finală să îndeplinească cerințele de experiență și capacitate tehnică stabilite în documentația de atribuire. De asemenea, în ceea ce privește experiența, autoritatea contractantă trebuie să se asigure că orice experiență prezentată respectă condițiile legale și cerințele tehnice specifice ale procedurii de achiziție. În concluzie, nu putem accepta propunerea dumneavoastră de a modifica condițiile legate de demonstrarea experienței și capacității tehnice, așa cum sunt ele prevăzute în anunțul de participare. Rugăm respectuos să vă conformați cerințelor AC, ori doar autoritatea contractantă stabilește cerințele sau elementele achiziției, obiectul contractului și modul de desfășurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificațiile tehnice. În aceste condiții nici un operator economic nu poate influența desfășurarea procedurii de achiziție. Vă mulțumim pentru interesul acordat și vă invităm să participați.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.