Select the type of procedure
Commercial procurement
21376798
1
Enquiry period
with
10.03.2025 11:46
to 21.03.2025 10:00
to 21.03.2025 10:00
2
Bidding period
with
21.03.2025 10:00
to 31.03.2025 10:00
to 31.03.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 056 841,66 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2025, 11:46 - 21 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals:
21 Mar 2025, 10:00 - 31 Mar 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reconstrucția sistemului de alimentare cu energie electrică a Cladirii administrative situată în or.Edinet str.Independentei, 33, nr.cad.41012080214.01
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Independenței 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2025, 11:46
Date modified
10 Mar 2025, 12:22
Achizitii.md ID
21376798
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
414-53 cladirea admin edinet eef-iei f1.signed.pdf
414-53 cladirea admin edinet eef-iei f1.signed.pdf
Bidding Documents
-
10.03.25 11:46
duae energie electrică.signed.pdf
duae energie electrică.signed.pdf
Bidding Documents
-
10.03.25 11:46
anunt de participare licitatie energia electrică.signed.pdf
anunt de participare licitatie energia electrică.signed.pdf
Bidding Documents
-
10.03.25 11:46
414-53 cladirea admin edinet eef-iei -caiet.signed.pdf
414-53 cladirea admin edinet eef-iei -caiet.signed.pdf
Bidding Documents
-
10.03.25 11:46
Date:
10 Mar 2025, 12:22
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Solicitam anexarea proiectului de executie verificat în baza căruia s-a elaborat caietul de sarcini.
Answer (10 Mar 2025, 16:53):
Caietul de sarcini a fost elaborat de către proiectant și respectiv publicat de către grupul de lucru al autorității contractante. Anexat, încercăm să răspundem la întrebare atașînd documentația de proiect elaborată și respectiv verificată, accesați linkul de mai jos.
https://drive.google.com/file/d/10e30wEZo7AOE492qa6n6kUaRuwSBohK0/view?usp=drive_link
Date:
12 Mar 2025, 15:24
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua. Proiectul de executie prevede pozarea cablurilor in tub de protectie in mod inchis sub tencuiala. Caietul de sarcini nu ia in calcul executarea santurilor pentru pozarea cablurilor. In ce mod vor fi evaluate aceste lucrari de constructie necesare pentru indeplinirea lucrarilor, care impun cheltuieli adaugatoare?
Answer (13 Mar 2025, 14:51):
Bună ziua. Caietul de sarcini nu ia în calcul executarea șanțurilor pentru pozarea cablurilor prin metoda închisă sub tencuială. Aceste lucrări vor fi calculate ca cheltuieli adăugătoare.
Date:
12 Mar 2025, 15:40
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua. In Poz 56 din CS (08-03-594-10) pentru montarea corpurilor de iluminat (Corp de iluminat cu lampi luminescente in tavane suspendate, montat pe suspensii, inclusiv costului corpului de iluminat ) se solicita in text -inclusiv costul corpurilor. Poz 57 reflecta cantitatea de corpuri nesesara. Ce anume se cere prin aceasta mentiune din descriere?
Answer (13 Mar 2025, 14:53):
Bună ziua. De indicat corpurile de iluminat cu furnitura de prindere în complect.
Date:
14 Mar 2025, 11:08
Question's name:
ANUNT
Question:
BUNA ZIUA. PUNCTUL 26 DIN ANUNT PREVEDE PREZENTAREA UNUI CERTIFICAT PRIVIND VIZITA OBIETIVULUI. CIND ESTE PRECONIZATA ACEASTA VIZITA , CIND ESTE DISPONIBILA AUTORITATEA. ESTE STABILIT UN TERMEN KONKRET? MULTUMIM
Answer (14 Mar 2025, 13:21):
Bună ziua. Pînă la data de 21.03.2025 puteți vizita obiectul, excepție zilele de odihnă.
Date:
19 Mar 2025, 08:14
Question's name:
ANUNT
Question:
De ce trebuie să fim cu vizită la obiect până la data de 21.03.2025 și la ce referire faceți conform legii privind licitațiile?
Answer (19 Mar 2025, 10:17):
Bună ziua.Ținînd cont de prevederile anexei nr.7 "Cererea de participare" conform căreea potențialul ofertant declară faptul că nu are obiecții la documentația de atribuire ( și din experiența anterioară) cînd după atribuirea contractului de Achiziție Publică, frecvent au loc confruntări între beneficiar și furnizor sau antreprenor.
Impunînd condiția obligatorie de a vizita obiectul, grupul de lucru are intenția de :
a) a asigura eficiența achiziției publice;
b) să asigure publicitatea și transparența procedurilor de achiziții publice.
S-a indicat data de 21.03.2025, deoarece atît durează perioada clarificărilor.
Date:
19 Mar 2025, 11:14
Question's name:
Răspuns (19 mart 2025, 10:17):
Question:
Serios!! vizita santierul asigura eficenta achiztii publice? sau transparenta procedurii? intelegem ca sunt indicate cerintele in AP, iar cum vizita la santier poate influenta la calitatea lucrarilor sau la suma ofertei? , ori cum oferta se elaboeaza pe baza CS anexat la procedura de achizite in cauza, cei nui indicat se calculeaza suplimentar cei in plus se extrage, ori cum se prezinta PV, asta-i pierdere de timp si cheltuieli nerambursabile, daca vizitam si gasim de coincidente in CS prezentat dvs anulati achizitia?
Answer (19 Mar 2025, 14:29):
Autoritatea contractantă (grupul de lucru) este deschisă la orice constatare din partea potențialilor ofertanți și respectiv e hotărîtă să opereze cu careva modificări bine argumentate în perioada de pînă la data de 21.03.2025 ora 10:00. În caz contrar e posibilă situația ca după atribuirea contractului să apară clarificări de felul "arătați ce am cîștigat".
Date:
19 Mar 2025, 14:42
Question's name:
Răspuns (19 mart 2025, 14:29):
Question:
Ce insemana bine agrumentate??,prin normele tehnice ori juridice? dvs detineti un proiect,eleborat de proiectant,coordonat,verificat si restu pe baza lui sa elaborat CS, lucrarile se vor executa strict conform acestor date, si care este rolul vizitei la santier?
Answer (19 Mar 2025, 16:07):
Prin modificări bine argumentate se subînțelege acele modificări care rezultă din sprijinul neconformităților depistate după caz ca urmare a vizitei în teren cu operare ulterioară a schimbărilor respective în documentația de atribuire. În urma unui control multiplu se atinge și un nivel cuvenit privind gradul de perfectare a documentației de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK