1
Enquiry period
with 06.03.2025 18:15
to 16.03.2025 08:00
2 days left
2
Bidding period
with 16.03.2025 08:00
to 04.04.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 8 358 375,01 MDL
Period of clarifications: 6 Mar 2025, 18:15 - 16 Mar 2025, 8:00
Submission of proposals: 16 Mar 2025, 8:00 - 4 Apr 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Zglavoc
Contact phone
068240107
Purchase data
Date created
6 Mar 2025, 18:15
Date modified
12 Mar 2025, 11:16
Achizitii.md ID
21376091
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (12).docx
Bidding Documents
-
6.03.25 18:15
duae_ro_0 (5).doc
Bidding Documents
-
6.03.25 18:15
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
-
6.03.25 18:15
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
Bidding Documents
-
7.03.25 10:37
renovare curti buiucani.pdf renovare curti buiucani.pdf
Bidding Documents
-
12.03.25 11:16
Date:
6 Mar 2025, 20:13
Question's name:
Experiența similară
Question:
Bună ziua. Conform anunțului de participare solicitati prezentarea unui contract executat in ultimii 3 ani. Cadrul legal spune expres cum se demonstrează experienta. Respectiv termenul este de 5 ani si totodata se ofera alternativa pentru a prezenta contractele executate in ultimul an de activitate, ori valoarea cumulativa a acestora sa fie egala cu suma ofertei? Putem intelege ca ati comis o omitere si evaluarea oferteleor se va efectua conform cadrului legal? Sau solicitarea este stricta conform anuntului de participare si contrar cadrului legal?
Answer (7 Mar 2025, 10:36):
Bună ziua, modificat
Date:
12 Mar 2025, 10:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (12 Mar 2025, 11:17):
Bună ziua! Plasat
Date:
12 Mar 2025, 15:56
Question's name:
Clarificări
Question:
Stimată AC în anunțul de participare d-ră solicitați participarea la procedura de achiziție privind Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău, Cod CPV 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice (Tipul contractului - Lucrări). DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări este conform ordinului ministrului finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, iar documentele care le solicitați d-ră conform documentației standart sunt pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conform ordinului ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. Cum să procedăm? Multumesc.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.