Public procurement
21376065
Lotul 8. Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
1
Enquiry period
with 06.03.2025 17:03
to 14.03.2025 13:38
to 14.03.2025 13:38
2
Bidding period
with 14.03.2025 13:38
to 22.03.2025 15:38
to 22.03.2025 15:38
3
Auction
24.03.2025 12:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
20 000 MDL
Period of clarifications:
6 Mar 2025, 17:03 - 14 Mar 2025, 13:38
Submission of proposals:
14 Mar 2025, 13:38 - 22 Mar 2025, 15:38
Auction start date:
24 Mar 2025, 12:09
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităților angajaţilor din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS privind deservirea beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
38 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2025 – 1 grup.
Semestrul II, 2025 – 2 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităților angajaţilor din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS privind deservirea beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
38 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2025 – 1 grup.
Semestrul II, 2025 – 2 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
10 Mar 2025, 15:31
Estimated value (without VAT)
20 000 MDL
The minimum downward of the price
200 MDL
Achizitii.md ID
21376065
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform condițiilor din Documentație de atragere a ofertelor
Contract period
22 Mar 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 8. Dezvoltarea abilităților de deservire a beneficiarilor de servicii prestate de către CNAS
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025
Technical Specifications
Documentația Standard word
6.03.25 17:03
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard semnat
6.03.25 17:03
Anunț de participare instruire profes. 2025.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
6.03.25 17:03
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV
Normalized price:
19 800 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru nr.12 din 08.04.2025
08.04.25 16:43
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru nr.12 din 08.04.2025
Qualification documents
deciziadeatribuire12instruiriprofesionale2025(1)semnatsemnatsemnatsignedsemnatsignedsigned.pdf
ID: 81b42f04-e53c-4eb3-a8a2-08c2d3054328
Award Notification
8.04.25 16:43
Documents provided with the proposal
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
ID: 10bddf8c-69c2-4549-ac4d-e93ec0ebf566
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
lista formatorilor.semnat.pdf
lista formatorilor.semnat.pdf
ID: 3f20bf8a-4ffb-4d2f-b02d-0a0fc5addf81
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
duae instruire profes2025.semnat.pdf
duae instruire profes2025.semnat.pdf
ID: 58abfd4e-d807-43b8-a5f8-47b47d0daf42
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare ip cmda.semnat.pdf
scrisoare de recomandare ip cmda.semnat.pdf
ID: 62186f8f-3acd-472e-b4b7-f781e28e913b
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare moldovatransgaz.semnat.pdf
scrisoare de recomandare moldovatransgaz.semnat.pdf
ID: a42640e5-440e-418c-8f25-9c773c474baf
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
ID: b0d45107-30ea-4530-870b-4fdcbf7aed6c
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare academia ștefan cel mare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare academia ștefan cel mare.semnat.pdf
ID: c45b7f65-7c5d-4b69-ae42-fde8b4a31e09
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
certificate tofan t.semnat.pdf
certificate tofan t.semnat.pdf
ID: e7118597-26fe-4852-b294-24a3aadbd0a5
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.03.25 11:00
Opening date:
25.03.25 08:19
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK