Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
05.03.2025 18:47
to 16.03.2025 12:00
to 16.03.2025 12:00
2
Bidding period
with
16.03.2025 12:00
to 21.03.2025 12:00
to 21.03.2025 12:00
3
Auction
with
24.03.2025 13:00
to 24.03.2025 13:46
to 24.03.2025 13:46
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 670 000 MDL
Period of clarifications:
5 Mar 2025, 18:47 - 16 Mar 2025, 12:00
Submission of proposals:
16 Mar 2025, 12:00 - 21 Mar 2025, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Mar 2025, 18:47
Date modified
5 Mar 2025, 18:47
Achizitii.md ID
21375511
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Cartușe Laser Canon /HP /Samsung / Panasonic / Konica Minolta
Budget: 15000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Piese de schimb imprimante laser Canon / Samsung / HP
Budget: 20000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 22 la documentația standard pentru realizarea achizițiilor.docx
Bidding Documents
-
5.03.25 18:47
anexa nr. 23 la documentația standard pentru realizarea achizițiilor.docx
Bidding Documents
-
5.03.25 18:47
anunț de participare nr. 16 - consumabile și piese pentru imprimante.docx
Bidding Documents
-
5.03.25 18:47
anexa nr. 1 - specificația tehnică.pdf
anexa nr. 1 - specificația tehnică.pdf
Bidding Documents
-
5.03.25 18:47
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK