1
Enquiry period
with 05.03.2025 18:47
to 16.03.2025 12:00
2
Bidding period
with 16.03.2025 12:00
to 21.03.2025 12:00
3
Auction
with 24.03.2025 13:00
to 24.03.2025 13:46
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 670 000 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2025, 18:47 - 16 Mar 2025, 12:00
Submission of proposals: 16 Mar 2025, 12:00 - 21 Mar 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368566244
Purchase data
Date created
5 Mar 2025, 18:47
Date modified
5 Mar 2025, 18:47
Achizitii.md ID
21375511
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.