1
Enquiry period
with 05.03.2025 06:15
to 10.03.2025 09:30
2
Bidding period
with 10.03.2025 09:30
to 21.03.2025 15:00
5 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 947 800 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2025, 6:15 - 10 Mar 2025, 9:30
Submission of proposals: 10 Mar 2025, 9:30 - 21 Mar 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lucrări interioare de reparație

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3720, MOLDOVA, Străşeni, s.Grebleşti, s.Greblești r.Strășeni
Web site
---
The contact person
Full name
Chircu Aliona
Contact phone
079884111
Purchase data
Date created
5 Mar 2025, 6:15
Date modified
6 Mar 2025, 7:31
Achizitii.md ID
21374952
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Documentația standard Documentația standard
Bidding Documents
-
5.03.25 06:15
Duae.doc
Bidding Documents
-
6.03.25 07:31
caiet de sarcini soluții arhitecturale.docx
Bidding Documents
-
6.03.25 07:31
Date:
5 Mar 2025, 09:41
Question's name:
Publicare repetata deja a 3 oară?
Question:
Stimată autoritate contractantă, avînd în vedere că republicați a 3 oară ne facem concluzia că schemușoara nu merge, cred că ar fi cazul să se autosesizeze CNA. Vom depune un denunț și vă urăm succes în activitate!!!
Answer (6 Mar 2025, 07:24):
Buna ziua. la publicarea documentației de atribuire pe platforma de achiziții sistemul a stabilit un de termen de 9 zile pentru depunerea ofertelor, ceea ce duce la încălcarea prevederilor art. 57 alin. (6) din Legea nr. 131/2015, care dispune că: În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Nu cunoaștem în ce scheme participă compania dvs. în cadrul procedurilor de achiziție. Ce ține de autosesizarea la CNA, este un drept al dvs. O zi bună.
Date:
5 Mar 2025, 10:36
Question's name:
DUAE si caiet de sarcini
Question:
publicati va rog DUAE in format Word pentru completare, si publicati caietul de sarcini in format WORD cu posibilitaea salvarii in calculator, suntem ECO.
Answer (6 Mar 2025, 07:32):
Buna ziua, au fost publicate.
Date:
5 Mar 2025, 13:31
Question's name:
panourile informative
Question:
Stimata autoritate contractanta spuneti-ne va rog , panourile informative le aveti deja facute sau este necasar ca noi sa le confectionam?
Answer (6 Mar 2025, 07:33):
Buna ziua. Compania urmează să le confecționeze,
Date:
5 Mar 2025, 13:33
Question's name:
pct.26 anunt de participare
Question:
rugam clarificari asupra solicitari dstra - asigurarea securizarii santierului? ce aveti in vedere?
Answer (6 Mar 2025, 07:38):
Buna ziua, asigurarea șantierului are în vedere faptul că, după transmiterea acestuia către operatorul economic, urmează să fie întreprinse măsuri pentru a preveni accesul persoanelor care nu fac parte din companie pe perimetrul șantierului. De asemenea, se vor lua măsuri pentru a evita punerea în pericol a persoanelor aflate pe șantier, asigurându-se astfel respectarea normelor de siguranță și protecția muncii.
Date:
5 Mar 2025, 15:38
Question's name:
poz.12
Question:
poz.12-CN53A-Grunduire cu Betoncontact, ati lasat norma de consum 0,15kg/m2, dar in descrierea materialului este prevazut 0,15-0,27 kg/m2. o sa fie in deajuns ?
Answer (6 Mar 2025, 07:39):
Buna ziua, vă rugăm respectați norma prevăzută de caietul de sarcini, 0,15 kg/m2.
Date:
5 Mar 2025, 21:46
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Stimată autoritate contractantă, care este raționamentul solicitărilor din punctul 10 al anunțului de participare???
Answer (6 Mar 2025, 07:49):
Buna ziua. La stabilirea cerinței s-a ținut cont de faptul că este necesară executarea lucrării într-un termen cât mai scurt. În plus, s-a observat că, în ultima perioadă, există ofertanți care dețin doar documentația formală, dar nu sunt capabili să finalizeze efectiv lucrările începute. Suplimentar, vă informăm că această cerință este una destul de modestă, având în vedere că se participă la o procedură în care operatorii economici trebuie să demonstreze capacitatea reală de a executa lucrarea conform cerințelor stabilite, inclusiv experiența în realizarea unor lucrări de valoare similară. Totodată, se dorește selectarea unei companii fiabile, care să dispună de resursele necesare și de personal calificat, asigurând astfel derularea eficientă a lucrărilor și respectarea termenelor asumate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.