1
Enquiry period
with 04.03.2025 11:02
to 10.03.2025 10:00
3 days left
2
Bidding period
with 10.03.2025 10:00
to 17.03.2025 10:00
3
Auction
18.03.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 329 166,66 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2025, 11:02 - 10 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 10 Mar 2025, 10:00 - 17 Mar 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Set de calculatoare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.106
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Crăciun
Contact phone
+37367770029
Purchase data
Date created
4 Mar 2025, 10:45
Date modified
4 Mar 2025, 14:50
Achizitii.md ID
21374369
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Set de calculatoare
Budget: 329166.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare COP_Tehnica de calcul 2025.signed.signed (1).signed.signed
Technical Specifications
Anunț de participare
4.03.25 11:02
DUAE_Calculatoare 2025
Technical Specifications
DUAE
4.03.25 11:02
Documentația standard_Tehnică de calcul
Technical Specifications
Documentația standart
4.03.25 11:07
Date:
4 Mar 2025, 14:50
Question's name:
Loturi/Brand Name International
Question:
Buna ziua Rugam de a delimita bunurile solicitate in loturi separate. Fiind toate bunurile intr-un singur lot nu ofera posibilitatea tuturor agentilor economici de participa la aceasta procedura de achiztie, facilitind doar un producator. Rugam de a enunta ca in documentele de calificare bunurile sa fie de Brand Name: International (pentru o siguranta a bunurilor ofertate). Din motivul ca nu este Brand Name international tot faciliteaza doar un agent economic si anume BTS PRO
Answer (5 Mar 2025, 13:01):
Vă mulțumim pentru clarificările oferite. Așa cum am menționat anterior, specificațiile acestui concurs au fost agreate cu departamentul eGov, iar ținând cont de experiența noastră, nu a existat niciodată un impediment de a oferta întregul set solicitat. De asemenea, menționăm că nu s-a solicitat ca toate produsele să fie din același brand, iar această abordare permite facilitarea participării mai multor producători. Referitor la solicitarea dumneavoastră de a enunța bunurile ca fiind de „Brand Name: International”, considerăm că această cerință ar putea reduce numărul de participanți, favorizând, în mod nedorit, un singur producător. De asemenea, trebuie subliniat faptul că siguranța bunurilor nu depinde exclusiv de brandul internațional, având în vedere că componentele unui PC de brand pot proveni de la diferiți furnizori. În plus, pentru a garanta suportul tehnic și siguranța pe durata perioadei de garanție, este solicitat ca furnizorul să dețină un service centru autorizat.
Date:
4 Mar 2025, 16:21
Question's name:
Certificare
Question:
Vă rugăm să confirmați că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov relevant. De asemenea, vă rugăm să clarificați ce nivel de certificare trebuie să îndeplinească calculatoarele în ceea ce privește eficiența energetică (Energy Star, Epeat etc.).
Answer (5 Mar 2025, 13:00):
Vă mulțumim pentru solicitare. Dorim să vă confirmăm că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov, în conformitate cu procedura standard privind achizițiile publice. Referitor la eficiența energetică, menționăm că aceasta nu a fost specificată în solicitare, deoarece acest indice poate fi relevant în principal pentru brandurile de calculatoare, iar acest aspect nu a fost menționat explicit în documentația de achiziție.
Date:
5 Mar 2025, 14:28
Question's name:
Răspuns din 05.03.25 - 13:01
Question:
Bună ziua, vă rog să-mi spuneți, noi înțeles corect că statutul de „centru de service autorizat” presupune 1. disponibilitatea unui anumit număr de ingineri certificați de producătorul echipamentului oferit și care dețin certificatele relevante 2. capacitatea de a comanda piese de schimb de la producătorul echipamentului, asigurând garanția acestuia și servicii post-garanție 3. disponibilitatea informațiilor pe site-ul oficial al producătorului echipamentului cu privire la centrul de service autorizat de pe teritoriul Republicii Moldova
Answer (6 Mar 2025, 10:58):
Vă mulțumim pentru solicitare și pentru clarificările oferite. Referitor la punctul 1, dorim să vă informăm că nu putem impune cerința unui număr specific de ingineri, ci doar certificarea acestora ar fi relevantă pentru a asigura competența necesară în prestarea serviciilor de întreținere și reparații. În ceea ce privește punctul 2, este evident că centrul de service autorizat trebuie să aibă capacitatea de a rezolva orice incident legat de garanție, iar serviciile post-garanție sunt, de regulă, prestate contra cost, rămânând la discreția autorității contractante. Referitor la punctul 3, din propria experiență, știm că nu toți producătorii publică informațiile referitoare la centrele de service autorizate pe site-ul lor oficial. Totuși, aceste informații pot fi obținute printr-o adresă directă către departamentul de suport pentru clienți (Customer Support).
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.