Select the type of procedure
Commercial procurement
21373534
1
Enquiry period
with
28.02.2025 15:24
to 04.03.2025 17:00
to 04.03.2025 17:00
19 hours left
2
Bidding period
with
04.03.2025 17:00
to 10.03.2025 00:00
to 10.03.2025 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
222 300 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2025, 15:24 - 4 Mar 2025, 17:00
Submission of proposals:
4 Mar 2025, 17:00 - 10 Mar 2025, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile ATAS Nord Est
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3006, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), mun. Soroca, str.Independenței nr. 73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Feb 2025, 15:24
Date modified
28 Feb 2025, 15:24
Achizitii.md ID
21373534
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile ATAS Nord Est
Budget: 18400.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile STAS Soroca
Budget: 38000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile STAS Florești
Budget: 61500.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile STAS Dondușeni
Budget: 46400.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile STAS Drochia
Budget: 58000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK