1
Enquiry period
with 24.02.2025 18:04
to 06.03.2025 10:00
2
Bidding period
with 06.03.2025 10:00
to 23.04.2025 11:00
7 days left
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 3 579 616 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2025, 18:04 - 6 Mar 2025, 10:00
Submission of proposals: 6 Mar 2025, 10:00 - 23 Apr 2025, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Submit offer
Asigurarea cu computere, tehnică de calcul și tehnică de birou pentru activitatea întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale, pe întreg teritoriul Republicii Moldova
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albisoara nr.38
Web site
---
The contact person
Full name
Lisa Ion
Contact phone
+37322578702
Purchase data
Date created
Date modified
25 Feb 2025, 8:39
Estimated value (without VAT)
3 579 616 MDL
Achizitii.md ID
21370890
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chisinau
Contract period
7 Apr 2025 03:00 - 9 Jun 2025 03:00
List of positions
1)
Title
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 255
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
05 Documentație de atribuire Computere 2025 fin SIA RSAP
Technical Specifications
Documentatie de atribuire
24.02.25 18:04
04 Anunt de participare Computere 2025 SIA RSAP
Technical Specifications
Anunt de participare
24.02.25 18:04
05 Documentație de atribuire Computere 2025 fin SIA RSAP
Technical Specifications
Documentatie de atribuire
24.02.25 18:04
04 Anunt de participare Computere 2025 SIA RSAP
Technical Specifications
Anunt de participare
24.02.25 18:04
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou
Date:
25 Feb 2025, 08:39
Question's name:
Divizare pe loturi conform categoriei.
Question:
Buna ziua, va rugam sa divizati achizitia pe loturi in conformitate cu specificul bunurilor. Adica lot de calculatoare si laptopuri separate de imprimante si de asemena de servere. asta ar permite asigurarea unui numar de oferte mai mare si respectarea de chelltuire a banilor publici in mod eficient.
Answer (27 Feb 2025, 17:10):
Conform prevederile art. 56 alin. (1) din Legea nr. 74/2020 - entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire. Este de menționat că entitatea contractantă dispune de un drept expres prevăzut de legislație de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor în cadrul unei proceduri de achiziție, nefiind obligată să justifice decizia de a nu atribui contractul pe loturi.
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou
Date:
25 Feb 2025, 08:41
Question's name:
Clarificare COD CPV
Question:
Buna ziua, va rugam sa clarificate de ce a fost utilizat pentru achizite acest cod CPV CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului, care indica clar ca trebuie folosit doar in cazurile in care achizitia nu include (Computerelor, a imprimantelor)?
Answer (27 Feb 2025, 17:10):
Platforma publică permite plasarea doar a unui cod general CPV. Ofertați bunuri care să corespundă specificațiilor tehnice indicate în documentația de atribuire. Denumirea indicate în denumire este o greșeală autotamtă, totodată în documentația de atribuire este indicat: ”* Modele indicate poartă caracter de informație – ”sau echivalent” – important să coincidă toți parametrii tehnici.”. Vor fi examinate și alte modele și producători – în rapoort cu parametrii și cerințele tehnice.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications